KatieH Skrevet 29. april 2009 #1 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har lett etter en lysebrun/mørkebrun frynseveske i hele vår, som er akkurat stor nok til å kunne ha bøker fra skolen i og som skal henge over skulderen, altså på skrått over kroppen hvis dere skjønner.. har noen sett en sånn veske?? Er utrolig takknemlig for alle svar, dødsbra med bilde i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 29. april 2009 #2 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har også leita etter noe slikt! Det nermeste jeg har kommet er: En som er litt for liten Kunne ha funka.. :/ Nede på denne siden har de et bilde av en veske som ser dugelig ut, den er fra Asos, men når jeg går inn på siden deres finner jeg ikke vesken.. Den mest perfekte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breathless* Skrevet 30. april 2009 #3 Del Skrevet 30. april 2009 På Bianco har de mange fine, men jeg vet ikke om de har flere brun igjen. Den er råkul i svart hvertfall. Bianco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 30. april 2009 #4 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Jeg har også leita etter noe slikt! Det nermeste jeg har kommet er: En som er litt for liten Kunne ha funka.. :/ Nede på denne siden har de et bilde av en veske som ser dugelig ut, den er fra Asos, men når jeg går inn på siden deres finner jeg ikke vesken.. Den mest perfekte er det denne?du mener? hmm funket ikke den linken. bare søk på asos sin side etter denne da -Warehouse Suede Fringed Mini Drawstring Bag Endret 30. april 2009 av amyrlinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 30. april 2009 #5 Del Skrevet 30. april 2009 er det denne?du mener? hmm funket ikke den linken. bare søk på asos sin side etter denne da -Warehouse Suede Fringed Mini Drawstring Bag Joo.. funka den linken, du må bare bla ned litt Den var veldig fin den du linka til også, men det var ikke den jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 1. mai 2009 #6 Del Skrevet 1. mai 2009 Joo.. funka den linken, du må bare bla ned litt Den var veldig fin den du linka til også, men det var ikke den jeg mente ah det var dumt fortsatt ikke funnet den inne på asos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 1. mai 2009 #7 Del Skrevet 1. mai 2009 ah det var dumt fortsatt ikke funnet den inne på asos? Nei kansje den artikkelen fra kk var litt gammel? ikke vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatieH Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 2. mai 2009 Ja, så også den fra Bianco i svart, og de får inn nye i brun neste uke. Så nå er jeg på venteliste jippi! den var omtrent akkurat det jeg hadde ønsket meg. Og koster litt over 300 kr, så nå er jeg i himmelen. Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 2. mai 2009 #9 Del Skrevet 2. mai 2009 Den fra bianco var DRITFIN! den ønsker jeg meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå