Gå til innhold

Hva spiser du til frokost?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke spist frokost på 15 år....!

Det vokser i kjeften. :-?

Spiste frokost bestandig,fram til jeg fikk en samboer som IKKE gjorde det.

Da ble det liksom bare sånn,og siden har jeg ikke spist frokost.

Spiser ikke noe før langt utpå dagen/kvelden.

Jeg vet det ikke er særlig sundt,men det er en vanskelig uting og komme ut av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten

Jeg er også dårlig på frokost, men putter i meg noe fordi jeg vet kroppen trenger det. Drøyer det imidlertid ofte til jeg kommer på jobb. Synes det er lettere å få i meg mat når kroppen har vært våken en times tid.

Men hva spiser jeg? Ofte blir det en banan og noe juice, evt en Brämhults smoothie, eller noen ganger en liten skål müsli hvis jeg orker mat før jeg går hjemmenfra. Og noen ganger koser jeg meg med frokost på Åpent Bakeri på vei til jobb - med nybakt grov scones, eple-/kanelte og Aftenposten. De morgenene er det virkelig verdt å komme litt senere på jobb! :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke glad i frokost, ikke i det hele tatt. Men pleier å spise en skive med jorbærsylt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser ikke frokost om morgenen, har liksom ikke tid...! Jobber på hotell, og spiser som oftest noen brødskiver eller knekkebrød fra frokostbuffeten i 10 tiden. Funker bra for meg! :P

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fy dere, ikke spise frokost *kjefte og smelle*

jeg spiser alltid et par skiver eller en fruktsalat med banan, et glass vann og en multivitaminpille + en omega 3 pille:)

klem Iset 22+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiser frokost hver morgen, men aldri før jeg kommer på jobb.

arbeidsdager består frokosten stort sett av en banan og ett eple, kanskje noen fullkornskjeks eller flatbrød. + masse vann da. Det er det første jeg putter i meg hver morgen.

På fridager spiser jeg stort sett brødskive med pålegg, hva er alt ettersom hva jeg har i kjøleskapet og hvilket mood jeg er i. (eggerøre og spekemat er digg, eller speilegg og pølser og brød. Når jeg har og har god tid på helgemorgenene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skål med Corn Flakes eller lignende og et glass appelsinjuice.

Liker Kellogg's All Bran Fruit, men finner den ikke igjen i butikkene. Dårlig gjort!

Må ha "våt " frokost, brød er tortur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser aldri frokost med det samme jeg står opp - da har jeg absolutt ikke matlyst. Frokosten smaker derimot fortreffelig et par timer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser alltid én brødskive, drikker melk og tar vitamintabletter som jeg skyller ned med masse vann. Når jeg så kommer meg på jobb er det klart for dagens første kopp te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Rekker rett og slett ikke å spise frokost.

Er skikkelig B-menneske så står opp i siste liten ALLTID!

Hehe...

Men i helgene så spiser jeg frokost alltid. Brødskive/loff med godt pålegg på som f.eks roastbiff, kokt egg og salami.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må ha frokost, ellers blir jeg uggen og mannevond!

Spiser en bolle med firkorn + lettyoughurt til hverdags, og skjeier ut med stor brunsj i helgene med varme rundstykker med masse godt pålegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg klarer ikke å fungere hvis jeg ikke spiser om morgenen, jeg... Må ha mat innen en halvtime, ellers holder jeg ikke ut. I helgene hender det faktisk at jeg må stå opp tidligere enn jeg egentlig har lyst, bare fordi jeg er så sulten... :roll:

Er veldig glad i havregrøt om morgenen, spiser grøten med litt cottage cheese, hakkede valnøtter og evt. et halvt eple i biter. Strøsuketter og kanel på toppen, så klart... Nam nam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...