Gå til innhold

Om PUA's, emne som kom opp forleden (artikkel)

Anbefalte innlegg

Gjest Alex Laywell
Skrevet

Hei jenter!

Jeg så nemlig en post her, om hvordan unngå pua'er osv. Som erfaren PUA, ønsker å slenge inn ett par ord.

I pick up miljøet, har man alle type personeligheter, kule, hyggelig, morsomme, cocky, tullinger, nerder... you name it. dette gjør det vanskelig å sette alle i en gruppe, ja noen vill mishandle deg, noen vill gi deg den beste tiden ever. Mitt råd er, lev livet som dere alltid har gjort.

Det pua miljøet lærer gutter først og fremst, er å gi dem selvtillit, og tro meg det funker, og det er en fantastisk ting de lærer i seg selv. Etter det lærer de mye om attaktive kjennetegn. Så.. om kvinner og sex (dette emne skal jeg gå dypere inn i.

En ting jeg vill innrømme, er at det er mange kåte gutter der ute, som vill bare ha seg noe og vill gjøre mye PISS, for å kunne komme inni buksa på fruen, poenget er at gutten vill vibe dette over til dere kvinner, som jeg innrømme som gutt er utrolig flinke til å se. Mitt poeng er at du har Real pua's noe det er svært få av der ute, og en gjeng med tullinger som er wannabe'er. Disse wannabeen er også veldig Weird, kler seg rart, snakker om merkelig ting fordi de tror det tiltrekker kvinner. Min mening er, er at kvinner ønsker en fyr som kan tilfredstille dem sexuelt, noe få gutter klarer, en fyr som kan passe på dem, en fyr som er grei å være med, en fyr med selvtillit. Dette er egenskaper pu må lære fremfor alt.

En ting er klart... jenter... er skapt for å like sex, mennesker liker sex. Men teorien til at mange jenter ikke har sex med så mange fremmede, selv om mange fantaserer om det, så er det ofte pga sossialt press. Jenter kan bli kalt for løse, horer, you name it... det er en lang historie bak det... fra middelalderen... tar ikke den nå. Poenget er at jenter vill passe seg pga dette, "hva vill vennina mi tro". Slapp av jenter, en erfaren pua, har sitt magiske tricks... nemlig å isolere, og sørge for at alt seksuelt kun forbli mellom deg og puaen, er det ikke slikt dere vill ha det? Slikt at dere kan føle dere trygge på å slippe ut det kåte monsteret osm dere er ut, uten konsekvenser?

En ting til en pua ofte gjør, er det som kalles for target selection. Det står for å plukke opp riktig type jente til forkjellige ting. Det ivll si om puaen ønsker forhold, vill han gå etter jenter som ønsker det, om puaen vill ha one night stands, går han på nattklubb og finner en jente som kler seg litt slutty (ikke at det er noe galt i å kle seg slikt, vi liker det:D) fordi hun viber at hun vill ha seg pikk:)

Dette var noen eksempler på target selection/screening, blir ikke begge parter fornøyd av dette?

I tilegg, så vet en pua hva kvinner liker i sengen, å ja, dere liker litt mere kinky sit en det de fleste gutter gjør, alle har vell syke fantasier? Det er en pua klar over... og han kan pule på den riktige måten... og i tilegg klarer han å sørge for at det ikke blir kleint etterpå.

Viktig ting til... er at en god pua, viser tidlig hva han er ute etter, slikt at jentene kan selv bestemme om de ønsker å være med på leken, og det ikke blir noen misforståelser, eller knuste hjerter og egoer (fra begge parter).

Så høres puas så ille ut?

Nå snakker jeg kun om de erfarene puaene... og de er da ikke så ille.

Og de wannabe puaene som da er drittunger lol, vell de vill dere syntes som oftest er utiltrekkende fra starten.. så ingen bekjymring jenter :)

OG btw for dere som har lest the game, tror dere Neil Strauss (forfatteren) skrive fakta, eller skriver på måten som selger best? Tenk dobbelt!

Take care, og kommenter da:)

Alex

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_nancy_*
Skrevet
Hei jenter!

Jeg så nemlig en post her, om hvordan unngå pua'er osv. Som erfaren PUA, ønsker å slenge inn ett par ord.

I pick up miljøet, har man alle type personeligheter, kule, hyggelig, morsomme, cocky, tullinger, nerder... you name it. dette gjør det vanskelig å sette alle i en gruppe, ja noen vill mishandle deg, noen vill gi deg den beste tiden ever. Mitt råd er, lev livet som dere alltid har gjort.

Det pua miljøet lærer gutter først og fremst, er å gi dem selvtillit, og tro meg det funker, og det er en fantastisk ting de lærer i seg selv. Etter det lærer de mye om attaktive kjennetegn. Så.. om kvinner og sex (dette emne skal jeg gå dypere inn i.

En ting jeg vill innrømme, er at det er mange kåte gutter der ute, som vill bare ha seg noe og vill gjøre mye PISS, for å kunne komme inni buksa på fruen, poenget er at gutten vill vibe dette over til dere kvinner, som jeg innrømme som gutt er utrolig flinke til å se. Mitt poeng er at du har Real pua's noe det er svært få av der ute, og en gjeng med tullinger som er wannabe'er. Disse wannabeen er også veldig Weird, kler seg rart, snakker om merkelig ting fordi de tror det tiltrekker kvinner. Min mening er, er at kvinner ønsker en fyr som kan tilfredstille dem sexuelt, noe få gutter klarer, en fyr som kan passe på dem, en fyr som er grei å være med, en fyr med selvtillit. Dette er egenskaper pu må lære fremfor alt.

En ting er klart... jenter... er skapt for å like sex, mennesker liker sex. Men teorien til at mange jenter ikke har sex med så mange fremmede, selv om mange fantaserer om det, så er det ofte pga sossialt press. Jenter kan bli kalt for løse, horer, you name it... det er en lang historie bak det... fra middelalderen... tar ikke den nå. Poenget er at jenter vill passe seg pga dette, "hva vill vennina mi tro". Slapp av jenter, en erfaren pua, har sitt magiske tricks... nemlig å isolere, og sørge for at alt seksuelt kun forbli mellom deg og puaen, er det ikke slikt dere vill ha det? Slikt at dere kan føle dere trygge på å slippe ut det kåte monsteret osm dere er ut, uten konsekvenser?

En ting til en pua ofte gjør, er det som kalles for target selection. Det står for å plukke opp riktig type jente til forkjellige ting. Det ivll si om puaen ønsker forhold, vill han gå etter jenter som ønsker det, om puaen vill ha one night stands, går han på nattklubb og finner en jente som kler seg litt slutty (ikke at det er noe galt i å kle seg slikt, vi liker det:D) fordi hun viber at hun vill ha seg pikk:)

Dette var noen eksempler på target selection/screening, blir ikke begge parter fornøyd av dette?

I tilegg, så vet en pua hva kvinner liker i sengen, å ja, dere liker litt mere kinky sit en det de fleste gutter gjør, alle har vell syke fantasier? Det er en pua klar over... og han kan pule på den riktige måten... og i tilegg klarer han å sørge for at det ikke blir kleint etterpå. Viktig ting til... er at en god pua, viser tidlig hva han er ute etter, slikt at jentene kan selv bestemme om de ønsker å være med på leken, og det ikke blir noen misforståelser, eller knuste hjerter og egoer (fra begge parter).

Og de wannabe puaene som da er drittunger lol, vell de vill dere syntes som oftest er utiltrekkende fra starten.. så ingen bekjymring jenter :)

OG btw for dere som har lest the game, tror dere Neil Strauss (forfatteren) skrive fakta, eller skriver på måten som selger best? Tenk dobbelt!

Alex

hahahahaha.. Are you trying to get laid, tva?

Gjest Alex Laywell
Skrevet
hahahahaha.. Are you trying to get laid, tva?

LOL, hvordan det:) hvem er du da:).

Vell alle mennesker prøver å få seg noe, vi er alle seksuelle skapninger. Jeg er dritkåt, du er dritkåt... til og med Obama og hu dama hans, sier seg selv, de har 3 unger;)

Gjest Rupert
Skrevet
LOL, hvordan det:) hvem er du da:).

Vell alle mennesker prøver å få seg noe, vi er alle seksuelle skapninger. Jeg er dritkåt, du er dritkåt... til og med Obama og hu dama hans, sier seg selv, de har 3 unger;)

Det virker som du prøver å fremstå som en som vet hvordan sjekke og pule bla.
Gjest Sandbekken
Skrevet

Men.. jeg må spørre her også jeg altså, Hva er pick up artist??

Er det en slags klubb? hvis ja --> Har dere da møter hvor dere "trener"??

Tilgi meg om mine teite spørsmål ;)

Gjest 123123123
Skrevet
Det virker som du prøver å fremstå som en som vet hvordan sjekke og pule bla.

De verste "PUA's" er de selverklærte guruene som skal "opplyse" folk om skillsa demmes ved å kopiere sitater/ideer fra kjente PUA's og fremlegge de som sine egne.

Flaunt it!

Hilsen oppgitt i miljøet

Gjest Idiotdetektor
Skrevet (endret)
Hei jenter!

...

Og de wannabe puaene som da er drittunger lol, vell de vill dere syntes som oftest er utiltrekkende fra starten.. så ingen bekjymring jenter :)...

Alex

Er det så ille med pua-sex?

Innlegg redigert, se Kvinneguidens regler.

vimse-mod.

Endret av vimse
Skrevet

pua! En akronym som for meg kan brytes ned i følgende; Person Uten Antenner!

Må du lese deg til hva som, i noen tilfeller, vil gi deg utdeling hos det motsatte kjønn må du være så avstumpet og desperat at du fortjener intet mindre enn å fortsette i ditt patetiske forsøk på å leve etter en scoring-liste som du kan måle vellykketheten av din miserable libido etter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...