Gjest gråmusa Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Jeg er skikkelig betatt av en fyr som jeg møtte for en måned siden, og vi har rota en del. Jeg føler kanskje ikke at han er så veldig interessert, så hvordan skal jeg gå frem for å få ham til å legge merke til meg? Jeg er absolutt ikke av typen til å mase og ta kontakt...
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Ikke vær tilgjengelig hver gang han ringer eller sender melding. Si av og til at det ikke passer å treffes.
Gjest dineVibber Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 For å få en mann interessert, må du vise at han har noe å tape på å la deg gå. I praksis betyr dette at når du er sammen med ham, skal du gi av deg selv, men samtidig signalere at det ikke er noe stort tap å "miste" ham. Ta initiativ når dere er sammen. Vis at du er en uavhengig person som det er morsomt å være sammen med. Gjør deg gjerne litt kostbar hvis han melder deg. Ikke svar umiddelbart, og ikke unnskyld deg for at du ikke gjorde det.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 For å få en mann interessert, må du vise at han har noe å tape på å la deg gå. I praksis betyr dette at når du er sammen med ham, skal du gi av deg selv, men samtidig signalere at det ikke er noe stort tap å "miste" ham. Ta initiativ når dere er sammen. Vis at du er en uavhengig person som det er morsomt å være sammen med. Så sannt så sannt. Dette er hovedgrunnen til at jeg altid har vært ettertraktet, til tross for at jeg bare er middels pen, middels interessant (sånn i henhold til hva jeg driver med i livet, hvilke hobbyer jeg har og alt det der) etc. Jeg har faktisk fått komplimenter på akkurat dette, Menn syntes at jeg er tiltrekkende nettopp fordi jeg er så avslappet og uavhengig. Jeg spiller på ingen måte "hard to gett", men får dem visst nok til å føle at de må strekke seg litt ekstra for å få meg. Jeg utstråler vistnok veldig tiltrekkning og seksualitet til tross for mine dongeribukser og gensere. Ganske rart at så mange jenter ikke ser akkurat dette. Jenta som ikke prøver noe særlig, men likevel gir av seg selv er ofte den som får de fleste gutta.
Gjest gråmusa Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 For å få en mann interessert, må du vise at han har noe å tape på å la deg gå. I praksis betyr dette at når du er sammen med ham, skal du gi av deg selv, men samtidig signalere at det ikke er noe stort tap å "miste" ham. Ta initiativ når dere er sammen. Vis at du er en uavhengig person som det er morsomt å være sammen med. Gjør deg gjerne litt kostbar hvis han melder deg. Ikke svar umiddelbart, og ikke unnskyld deg for at du ikke gjorde det. Dette likte jeg. Føler det blir litt vanskelig å samtidig gi av meg selv OG gi uttrykk for at jeg ikke er redd for å "miste" ham som du skriver... Det høres litt vanskelig ut... Er det ikke fare for at han tror jeg bare vil pule og syns det er greit da?
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Dette likte jeg. Føler det blir litt vanskelig å samtidig gi av meg selv OG gi uttrykk for at jeg ikke er redd for å "miste" ham som du skriver... Det høres litt vanskelig ut... Er det ikke fare for at han tror jeg bare vil pule og syns det er greit da? Det er helt greit at han er litt usikker på hvor han har deg. Det gjør deg bare spennende...
Gjest gråmusa Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Syns dere kommer med fine tips nå, jeg. Men la oss ta et eksempel. Jeg spør han hva han skal i kveld, han sier at han leser til eksamen som er neste dag. Jeg svarer at jeg vil at han skal studere meg en dag og, og han svarer at jeg er velkommen dit ikveld men han må legge seg tidlig. Hva svarer jeg? Jeg er jo ikke interessert i å bare komme dit, ha sex med ham og gå igjen.
Emiliane Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Svar at du ikke gidder i kveld. Kanskje en annen gang...
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #9 Skrevet 30. april 2009 Dette likte jeg. Føler det blir litt vanskelig å samtidig gi av meg selv OG gi uttrykk for at jeg ikke er redd for å "miste" ham som du skriver... Det høres litt vanskelig ut... Er det ikke fare for at han tror jeg bare vil pule og syns det er greit da? Dette med å gi av seg selv betyr å gi av seg selv som person, altså ikke være tilbakeholden eller sjenert. Det betyr ikke å gi av seg selv ved å tilby seg selv for mye om du ser forskjellen. Det å gi av seg selv er å ta initiativ til å møtes. Det å ikke gi inntrykk for å være redd for å miste ham er å ikke ta initiativ tre ganger på rad og stille opp uansett tid og sted. Du kan ta initiativ, men med mindre han kommer med et attraktivt tilbud om å møtes (upraktisk tid og sted, hjem til ham for en kjappis nesten) så takker du nei og sier "kanskje en annen gang når det passer bedre og vi har mer tid til å bli kjennt med hverandre". Å gi av seg selv er på ingen måte det samme som å superflørte mye feks. Å gi av seg selv er å være åpen og vennlig men betyr ikke det samme som å være for "på" om du ser forskjellen. Selv gjør jeg dette ved å være aktivt deltakende i samtalen når vi møtes, ved å smile og være i godt humør, men ikke henge meg på ham, ikke stirre ham inn i øynene og ikke ha en seksuell undertone i samtalen. Jeg er på ingen måte hard to gett, men han må likevel vite at jeg ikke tilbyr meg til hvem som helst på den måten, om det ikke er tilfeldig sex jeg er ute etter selvsagt (som jeg også av og til kan være, og da oppfører jeg meg veldig annerledes)
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #10 Skrevet 30. april 2009 Syns dere kommer med fine tips nå, jeg. Men la oss ta et eksempel. Jeg spør han hva han skal i kveld, han sier at han leser til eksamen som er neste dag. Jeg svarer at jeg vil at han skal studere meg en dag og, og han svarer at jeg er velkommen dit ikveld men han må legge seg tidlig. Hva svarer jeg? Jeg er jo ikke interessert i å bare komme dit, ha sex med ham og gå igjen. Her er det jo du som er frempå igjen da. Du viser at du tilpasser deg ham, og at han kan legge opp løpet, dersom du godtar dette. Å gi av seg selv er ikke det samme som å være lett på tråden. Poenget er å være en interessant og morsom person å være sammen med, og å være "passe personlig" i møtet med ham, men ikke nødvendigvis gi av seg selv fysisk. Dessuten er det viktig å ikke komme løpende straks han tar initiativ, det er i alle fall veldig turnoff for min del.
Gjest gråmusa Skrevet 30. april 2009 #11 Skrevet 30. april 2009 Her er det jo du som er frempå igjen da. Du viser at du tilpasser deg ham, og at han kan legge opp løpet, dersom du godtar dette. Å gi av seg selv er ikke det samme som å være lett på tråden. Poenget er å være en interessant og morsom person å være sammen med, og å være "passe personlig" i møtet med ham, men ikke nødvendigvis gi av seg selv fysisk. Dessuten er det viktig å ikke komme løpende straks han tar initiativ, det er i alle fall veldig turnoff for min del. Grunnen til at jeg spør han om han er opptatt er fordi han har eksamen disse dager. Jeg svarte ikke på meldingen hans om at jeg kunne komme, men at han måtte legge seg tidlig... Han sendte to meldinger etter hverandre hvor han sa jeg godt kunne komme, men jeg følte det var veldig booty-call, og det er jeg ikke så interessert i. Jeg har vel vært veldig tilgjengelig ja... Er litt svak. Må endre meg på det der...
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #12 Skrevet 30. april 2009 Grunnen til at jeg spør han om han er opptatt er fordi han har eksamen disse dager. Jeg svarte ikke på meldingen hans om at jeg kunne komme, men at han måtte legge seg tidlig... Han sendte to meldinger etter hverandre hvor han sa jeg godt kunne komme, men jeg følte det var veldig booty-call, og det er jeg ikke så interessert i. Jeg har vel vært veldig tilgjengelig ja... Er litt svak. Må endre meg på det der... Det er ikke noe galt i å svare på meldinger fra ham. Å ikke svare kan gjøre at vi fremstår som sur. Svar heller at han kan ta kontakt når han har litt bedre tid slik at dere kan få bedre tid til å finne på noe sammen. Enkelt å greit. Da er det ikke noe spill, ikke noe "hun svarer ikke??" etc. Ta initiativ (som du gjore) men svar også med et smil, at du heller treffer ham når han har bedre tid. Dette handler ikke om et spill om å fange ham på noen mtåe. Dette handler om holdninger du må ha til deg selv om hvordan du ønsker å bli behandlet og hvilke typer forhold du ønsker. Du bør ikke tenke at det er godt nok for deg at "du godt kan komme innom, men han er trøtt". Du skal da heve deg over dette å svare, mens du fortsatt er blid at dere da heller kan treffes en annen gang. Så husk, dette er ikke et spill, dette handler om hvordan du ser på deg selv og om du har respekt nok for deg selv til å ikke kaste deg etter en gutt som ikke tar særlig initiativ selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå