Gjest Sativa Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Jeg får ved jevne mellomrom beskjed om å sjekke infotjeneste fra telefonen min. Denne beskjeden spretter frem på displayet med jevne mellomrom, er synlig i 2 sekunder max. Har lett og lett på telefonen etter en slik infotjeneste,men finner ikke noe. Har vært på hjemmesiden til telefonileverandøren min, men ikke noe der gjør meg klokere. Jeg kan også informere om at telefonen min oppfører seg rart, den "låser" seg ganske ofte. Jeg har en nokia.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Jeg får ved jevne mellomrom beskjed om å sjekke infotjeneste fra telefonen min. Denne beskjeden spretter frem på displayet med jevne mellomrom, er synlig i 2 sekunder max. Har lett og lett på telefonen etter en slik infotjeneste,men finner ikke noe. Har vært på hjemmesiden til telefonileverandøren min, men ikke noe der gjør meg klokere. Jeg kan også informere om at telefonen min oppfører seg rart, den "låser" seg ganske ofte. Jeg har en nokia. jeg får også samme beskjed! fant du ut hva det var?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå