Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

For noen uker siden hadde jeg en one-night med ei dame etter en tur på byen. Hun fikk mob.nr mitt. Dama hadde samboer hjemme og hun sa klart og tydelig ifra at hun ønsket å satse på ham. Greit nok, vi hadde en heftig natt og jeg regnet ikke med å høre fra henne igjen! DER TOK JEG FEIL! Dama må jo være gal, hun startet med å sende sms samme dagen og mange i dagene som fulgte, jeg har unnlatt å svare på de fleste. Prøver å holde avstand. Hun er meget pågående, nesten til det slitsomme - men også smigrende. Det går ikke en dag uten sms og/eller mail. Har spurt om jeg ikke er et forstyrrende element dersom hun satser på sin samboer. Hun sier at vi kan være venner og at det er hyggelig å treffe og bli kjent med nye mennesker. Så traff jeg henne i forrige uke da. Offentlig og jeg oppførte meg som en kamerat. Hun ble frivillig med meg hjem på en kopp kaffe og en prat. Er dette normal oppførsel av ei dame som har type hjemme? Er hun desperat eller er dette normalt? Blir usikker på hva hennes motiver er.

*Forvirret mann*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel noe spesielt med deg da veit du....

Som gjør at hun ikke klarer å holde seg unna. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

nei,dette er ikke normalt!!

At hun holder på slik,virker det nesten som om hun er litt desperat

etter å få bekreftet at hun ennå er attraktiv..herregud

ville iallefall ikke satset på henne om jeg var deg,nå vet du hennes bakside.

Skrevet

Enig med Barbie, her:

Dama har rett og slett lyst på deg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Styr unna!!!!

Dette kvinnfolket er utro uten skrupler og ingenting å bygge fremtiden sin med.

Skrevet

Hun sier kanskje at hun skal satse på sin samboer for å ikke skremme deg bort?

eller

Hun vil satse på sin samboer til hun har funnet ut om du kan bli den neste i hennes fremtid?

eller

Sex'n var bare helt utrolig og mer spennende enn det hun får hjemme. Hun har lyst på mer?

Skrevet

Virker som hun vil ha både "Pose og Sekk...."

Ikke gi det til henne......Hun høres ut som en egoist som muligens blir litt crazy om du dumper henne. Men bedre nå, enn senere.

=)

Men siden du møter henne, må du jo like henne.? Jeg ville bare avsluttet all kontakt og heller funnet en annen som har litt mer monogamt syn på livet.....

Skrevet

Dama høres ikke annet enn desperat ut. Hvorfor gadd du å møte henne forrige uke egentlig? Du hørtes jo ikke videre fornøyd ut med situasjonen mener jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen, jeg som startet innlegget.

Ser dere var ganske klare i synspunktene deres her, enten er hun desperat eller har lyst på meg igjen. Men hva om det er sant som hun sier da, at hun bare har lyst å bli bedre kjent som venner? Vet at hun ikke hadde vært utro tidligere, og vi hadde det helt spesielt og fantastisk! :wink: Hvorfor jeg gadd å møte henne i forrige uke? Jeg hadde tid og det passet bra nå hun kom med en indirekte invitasjon så tok jeg den og møtte opp, noe hun ikke hadde regnet med! Jeg syns dama er både koslig, sexy og søt jeg, men noe forhold til henne ønsker jeg ikke, dette vet hun og forstår og har sagt tilsvarende tilbake til meg. Det som overrumpler meg litt er denne intense kontakten hver dag.

Forresten, jeg kan jo like at hun har lyst på meg igjen da! 8)

Gjest Ikke meg!
Skrevet

Dust... du tenker som alle mannfolk, egoet i det store hodet og vettet i det lille... "Jeg vil bare være venner med deg altså!" jaaaaada...

Da er hun helt etter din standard, kos deg på det nivået du. Stakkars typen, og stakkars dumme menn med lav selvfølelse og selvrespekt som tar det som slenger seg for føttene deres. Søppeldunk kaller jeg sånne. Velbekomme!

Skrevet
Men hva om det er sant som hun sier da' date=' at hun bare har lyst å bli bedre kjent som venner?[/quote']

Ikke noe galt i det, men når du skriver:

og

Skrevet

Akkurat d lurte jeg også litt på......

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor jeg ikke ønsker forhold til henne? Fordi forhold baserer seg på mye mer enn bare en deilig natt og at hun er søt og pen osv. Kjenner henne ikke så godt, selv om hun har åpnet seg mye. Kanskje jeg hadde sett annerledes på situasjonen om hun ikke hadde hatt type. Nå skremmer det meg litt også at hun faktisk var utro selv om det var meg!

Som jeg skrev under med i første innlegget så er jeg forvirret og vet ikke helt hva jeg vil eller hva jeg bør gjøre!

Skrevet

Sant nok :wink:

Ikke lett å komme med råd hverken fra eller til, jeg tror du må følge magefølelsen din. Hvis du syns hun er litt for "intens" så kan du jo si det til henne, at du gjerne vil være venn med henne men at du syns det blir litt vel heftig med sms/mail hver dag....

Lykke til!

Skrevet

Jeg var samboer når jeg møtte min nåværende mann.. Vi hadde ikke sex, men traff hverandre i skjul. Altså.. Traff min mann på swingkurs på skolen, forelsket meg, men forsøkte å trykke det ned. Tenkte mye på ham og fant ut at jeg måtte finne ut av følelsene mine og gikk ut med en venninne en plass jeg visste han ville være. Smeltet bare helt og vi rotet.. Dette er også utroskap i mine øyne.. Dagen etter fortalte jeg min samboer at jeg hadde truffet en annen og at vi måtte flytte fra hverandre. Vi ble enige om å bo sammen litt til til mitt semester var over (joda, han var dumsnill, men han håpte på at jeg skulle "ta til fornuft" og jeg var veldig ung..) I mellomtiden traff jeg han som nå er min mann i smug. Har litt dårlig samvittighet, men angrer allikevel ikke. Kunne ikke hatt det bedre enn jeg har det nå. MEN jeg var fra dag en ærlig med begge parter når det gjaldt hvem jeg ville ha. Syns det er rart når hun sier at hun ikke vil bryte med sin samboer men allikevel vil fortsette å treffe deg. Syns egentlig ikke at hun er noe å samle på da..

Gjest Anonymous
Skrevet

Har nå unnlatet å svare henne i noen dager. Er det feigt av meg? Har iallefall kommet en sms og en mail om dagen for det. Hun skriver helt dagligdagse ting, og prøver seg egentlig ikke. Kanskje hun bare vil være venn?

Iallefall takk til dere som har svart meg! :P

Flott forum dette her, mye interessant å lese!

"ikke lenger sååå forvirret" - men tar alle gode råd imot med takk!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hun har jo funnet "drømmemannen"...Hvor mange menn gidder å svare etter en ons, om det ikke er for å få mere??..

Gjest Anonymous
Skrevet

Til siste gjest; hva mener du???

*starteren av tråden*

Gjest Coolaid
Skrevet

Bare tenk, hvis du roter deg mere bort i denne damen. Har hun vært utro mot typen sin kan det bli deg i neste omgang. Det at hun er så pågående er nok til at varsellampene burde bliknke rødt. Du har kanskje vært et spennende leketøy som hun likte godt.

Skrevet
....men traff hverandre i skjul.....I mellomtiden traff jeg han som nå er min mann i smug. ........ MEN jeg var fra dag en ærlig med begge parter når det gjaldt hvem jeg ville ha. .

Noen metaforer idag... ser at kvinner har et ganske spennvidde med hva dem definerer som ærlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...