Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Lurer på om det er mange som er lykkelig eller ulykkelig i sitt forhold? Jeg er verdens lykkeligste Jeg er gift med min drømme mann og er stolt mor til en liten baby
Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Jeg er lykkelig gift med pappaen til våre 2 små barn Vi har det veldig bra sammen. Har jo småkrangler innimellom som de fleste andre, men stort sett har vi det fint og er lykkelige.
leirbål Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Ja, veldig lykkelig. Han er akkurat passe perfekt.
Susieseys Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 (endret) Jeg er lykkelig, kunne nok tenkt meg lit mer sex , men ellers har jeg det veldig bra Endring: skrivefeil Endret 29. april 2009 av Susieseys
Caramela Skrevet 29. april 2009 #9 Skrevet 29. april 2009 Som noen andre også nevnte - litt mer sex og jeg hadde vært superlykkelig! Men alt i alt så er jeg lykkelig, og veldig heldig
ninuska_ Skrevet 29. april 2009 #10 Skrevet 29. april 2009 Lykkelig og takknemlig for at jeg har min kjære
Gjest Hehe Skrevet 29. april 2009 #11 Skrevet 29. april 2009 Vet dere? Jeg tenkte på det i går at: ja, Jeg er så lykkelig i mitt forhold. Jeg er så lykkelig og glad at jeg har lyst å rope det høyt ut! Og noen ganger når jeg får en sånn følelse så tar jeg fatt og springer og hopper på sambo, som selvølgelig ikke skjønner noen ting, men han flirer seg skakk over oppførselen min. Å da bare sier jeg sånn som det er, jeg. Vi har ikke vært sammen så lenge da, bare 3 år, men jeg har vært i like lange forhold tidligere, og det er ingen som kan overhodet sammenlignes med det jeg har nå. Han er en god- gutt, og alle rundt meg legger og merke til det og sier det til meg. Nå skal det jo sies at han har sine feil, men det har jo jeg og, så tilsammen er vi perfekt :D
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #13 Skrevet 29. april 2009 Kjempe lykkelig! Mangler bare litt sex. Pussige er at jeg ser at det er et par andre som å nevner lite sex. Men det viser bare at man kan være lykkelig med stor L uten å ha et overdådig sexliv
superMe Skrevet 29. april 2009 #14 Skrevet 29. april 2009 Jeg er så lykkelig og glad at jeg har lyst å rope det høyt ut! Og noen ganger når jeg får en sånn følelse så tar jeg fatt og springer og hopper på sambo, som selvølgelig ikke skjønner noen ting, men han flirer seg skakk over oppførselen min. Haha, jeg gjør akkurat det samme, begynner plutselig å kose på han fordi jeg er så lykkelig og glad for at vi er samboere:D
Gjest Richard Skrevet 29. april 2009 #15 Skrevet 29. april 2009 Kjempe lykkelig! Mangler bare litt sex. Pussige er at jeg ser at det er et par andre som å nevner lite sex. Men det viser bare at man kan være lykkelig med stor L uten å ha et overdådig sexliv Nja. Der er en grunn til at menn har affærer vet du.
ninuska_ Skrevet 30. april 2009 #16 Skrevet 30. april 2009 Nja. Der er en grunn til at menn har affærer vet du. Hvis man drar ut for å finne seg sex, kanskje man ikke er så lykkelig i forholdet allikevel? Jeg må si jeg får en god følelse inni meg når jeg leser denne tråden
Gjest Wacmoc Skrevet 30. april 2009 #17 Skrevet 30. april 2009 Ja, er veldig lykkelig. Og fortsatt ufattelig forelsket :rødme:
Tintin Skrevet 30. april 2009 #20 Skrevet 30. april 2009 Super duper lykkelig!! :rødme: Han er perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå