Gjest Frøken Brud Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Vi er så smått i gang med bryllupsplanlegging, dato er ikke satt 100% - men vi ønsker oss sensommer/høstbryllup, dvs august/septemberoktober. Vi ser for oss et uformellt, men likevel "smakfullt" og gjennomført bryllup hvor gjestene er like mye i fokus som oss. Det meste av budsjettet vårt vil derfor gå til de postene alle har glede av - god mat, god drikke, dyktig DJ, hyggelige lokaler osv. Jeg ønsker selvfølgelig å være "verdens vakreste" denne dagen - men på min måte, ikke nødvendigvis striglet for titusenvis av kroner... Jeg titter litt på brudekjoler, har vært på kjoleprøving uten å finne nøyaktig hva jeg ser for meg - men har vel funnet ut hva jeg liker og hva jeg ikke liker, hva som kler meg osv. Jeg er ganske lita, men rund (såkalt "stutt-tjukk" ) - 162 høy, størrelse 46/48/50 oventil og 42/44 nedentil. Trekker mest rundt magen, ikke markert liv. Jeg har funnet en del kjoler på et nettsted som heter PS Bridal Online - hvor de har plus-size kjoler som jeg både liker veldig godt og til en pen pris. Noen utvalgte. Mine favoritter. Men så er jeg usikker da... Aller helst skulle jeg ha kjøpt FLERE av kjolene og prøvd i ro og mak hjemme før jeg bestemte meg! Noen som har synspunkter/kommentarer som kanskje kan hjelpe meg litt på vei? Alltid godt med "objektive" tilbakemeldinger....
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Jeg syns kjole nr 1 på favorittlisten din var den fineste, men modellen har flotte armer og skruldre. Så det er litt opp til deg å tenke på hva på kroppen du er fornøyd med, å fremheve dette. Og deretter tenke på hvilke deler man ikke vil ha mer enn nødvendig fokus på, og velge noe som trekker oppmerksomheten vekk. Du blir nok fin uansett hvilken du velger, men det er jo viktig og føle seg vel!
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Meg igjen! PS: Glatte silkestoffer har en tendens til å fremheve ting som "buler ut", og er sånn sett ikke så magevennlige. Stoffer med struktur og/eller draperinger som "drar sammen" magen er fint for oss som ikke har annet vaskebrett enn det fra fordums tider og som henger til pynt.
Concertina Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Jeg ville dratt og prøvd brudekjoler før jeg bestemte meg for noe som helst. For det er vanskelig å vite hvillket snitt som passer en før en prøver (jeg endte opp med noe helt annet enn jeg trodde jeg ville!).
leirbål Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Jeg ville dratt og prøvd brudekjoler før jeg bestemte meg for noe som helst. For det er vanskelig å vite hvillket snitt som passer en før en prøver (jeg endte opp med noe helt annet enn jeg trodde jeg ville!). Helt enig i dette. Jeg endte opp med en fantastisk kjole jeg aldri hadde trodd jeg kledde. For brudekjoler har ofte innsydde korsetter og spiler som former kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå