Gå til innhold

Trapani - Sicilia tips?!

Anbefalte innlegg

Gjest Trapani - Sicilia tips?!
Skrevet

Vi er to jenter i slutten av 20 åra som vurdere å reise til Sicilia, og har funnet endel billige reiser til Trapani på Sicilia.

kjenner veldig lite til denne øya i utgangspunktet og lurer litt på om noen av dere vet noe om hva man bør gjøre og se i nærheten.

supert med noen gode forslag;)

Pernille

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_bella_*
Skrevet
Vi er to jenter i slutten av 20 åra som vurdere å reise til Sicilia, og har funnet endel billige reiser til Trapani på Sicilia.

kjenner veldig lite til denne øya i utgangspunktet og lurer litt på om noen av dere vet noe om hva man bør gjøre og se i nærheten.

supert med noen gode forslag;)

Pernille

Hei Pernille! Jeg er godt kjent i store deler av Italia, også på Sicilia. Det er veldig mye å se og finne på i området rundt Trapani, men må nesten vite litt mer om hvilke type aktiviteter dere er interessert i?

Og: Har du funnet hotell/leilighet? Vi bodde her sist: http://www.italprof.com/Sicilia_4.htm

Fortell meg mer hva dere ønsker å oppleve, kanskje jeg kan svare?

Gjest Trapani
Skrevet

Heihei!

supert med noen gode forslag, har fortsatt kun flybilletter og vi har 7 dager på Sicilia til rådighet. flyr inn og ut av Trapani.

Ønsker vel en kombinasjon av opplevelser, aktivitet, mat&vin!

Det å kunne kombinere sykkel/turgåing med vingårder, grotter etc.

vet ikke om dette hjalp så veldig mye, men vi er åpen for det meste, også i forhold til hvor vi bør bo, og ikke nødvendigvis Trapani, er vant til å reise mye og på egenhånd.

takktakk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...