Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Julius_C
Skrevet

Leste nettopp denne artikkelen i Dagbladet:

http://www.dagbladet.no/2009/04/29/nyheter...iltale/5974728/

Overskriften er Nå er storsjarmøren tiltalt. Da jeg så bildet under overskriften tenkte jeg at han er så langt unna Brad Pit og Hugh Jackman man kan komme.

Nå er jeg riktignok mann, så jeg har små forutsetninger for å forstå hvordan kvinnehjernen fungerer, særlig når det gjelder hva de tiltrekkes av hos menn, men jeg har virkelig vanskelig for å forstå at han der skal klare å dra drøssevis med damer.

Lengre ned i artikkelen står det - Han er jo ikke akkurat «høy og mørk»-typen, men han lurer oss ved å spille på sympati. Er det virkelig så lett å lure damer? Kanskje jeg skal begynne med det, jeg er to lysår nærmere "høy og mørk"-typen enn ham. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det virkelig så lett å lure damer? Kanskje jeg skal begynne med det, jeg er to lysår nærmere "høy og mørk"-typen enn ham. :gjeiper:

Hvis du synes det er verdens lykke å lure damer, så vær så god.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)
Hvis du synes det er verdens lykke å lure damer, så vær så god.

Jeg tror nå Julius_C mente dette bare som en fleip ;-).

Til deg, Julius. Denne såkalte storsjarmøren er ikke en mann jeg kunne falt for i hvert fall. Jeg bor i samme by, men han og jeg vanker nok ikke i de samme kretsene, hehe.

Endret av Belladonna
Skrevet

Det finnes nok mange sånne. Jeg vet også om en sånn fyr via venninnes erfaringer.

Det sm forundrer meg er at folk er så naive. Hvis "din store kjærlighet" ber deg om å ordne mob.abonnement til han i ditt navn, så bør man lure på hvorfor. Folk som ikke har det i sitt navn har gjeldsproblemer. LØP!

Ingen med litt mellom øra planlegger huskjøp sammen etter 2 mnd forhold. Igjen: løp! Kjøpe bil, campingvogn, henger etc og alt skal stå i ditt navn? Jaja...

Ja somsagt, ufattelig hvor dum og lettlurte enkelte er. Noen er så desperate etter å finne seg en mann, at de godtar det meste. Og sånne sleipe utnyttere vet hvem de skal gå etter. Han her "godklumpen" går kun etter alenemødre.

Det skulle vært lov å hengt dem ut med navn og bilde i avisa, til skrekk og advarsel.

Gjest petronella 38
Skrevet (endret)
Leste nettopp denne artikkelen i Dagbladet:

http://www.dagbladet.no/2009/04/29/nyheter...iltale/5974728/

Overskriften er Nå er storsjarmøren tiltalt.

Hjelpes. Han er jo helt anti-sjarmør! Gud hjelpes.

Jeg forstår ikke annet enn at det må være mindre smarte og mindre pene kvinner som kan gå på noe slikt: jeg mener...se annonseteksten hans: full av dysleksi. Dysleksi, fettberg og et ugly appearance = suksess da liksom?!

Nei, dette må være veldig spesielle kvinner som har lett for å la seg lure og som kanskje ikke er de smarteste blant oss.

Huff.

Innlegg redigert, se Kvinneguidens regler.

vimse-mod.

Endret av vimse
Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

Jeg tror han velger seg ut kvinner som liker å hjelpe andre, gi omsorg og støtte, og som føler seg sett og verdsatt på den måten. Kvinner som gjerne ikke er vant til så mye oppmerksomhet, men som han så overøser med komplimenter. "Sykepleiertypen" kaller jeg det. :fnise: Eller Florence Nightinggale-syndrom...

Noen av dem er lettlurte, og har grunn til å føle seg dumme.

Gjest Julius_C
Skrevet (endret)
Hjelpes. Han er jo helt anti-sjarmør! Gud hjelpes.

Men er det kan hende lettere for en som ser ut slik å vekke sympati enn om han hadde sett ut som en ordentlig kjekkas? Folk forestiller seg kanskje i større grad at pene mennesker har penger nok, og vil være mindre tilbøyelige til å få sympati for dem på det økonomiske plan. Kanskje jeg må legge på meg en del hvis jeg skal kunne begynne på samme måten? :)

Sitat redigert.

vimse-mod.

Endret av vimse
Skrevet
Men er det kan hende lettere for en som ser ut slik å vekke sympati enn om han hadde sett ut som en ordentlig kjekkas? Folk forestiller seg kanskje i større grad at pene mennesker har penger nok, og vil være mindre tilbøyelige til å få sympati for dem på det økonomiske plan. Kanskje jeg må legge på meg en del hvis jeg skal kunne begynne på samme måten? :)

Du har muligens et poeng, men vi har jo også han Skippagurra-fyren som etter at det gikk dårlig med campingplassen begynte å svindle damer. Han var mer "kjekkas", dvs ikke kjekk i det hele tatt i mine øyne, men store muskler, solbrun osv. Og han hadde stort hus, biler osv, men alt var belånt langt over pipa, og han lånte MYE penger av damene han var sammen med, i tillegg til at han gjerne hadde flere forhold samtidig. Tror det har litt å gjøre med hvilken kvinnetype/personlighet de peiler seg inn på. Noen er mer naive enn andre.

Må innrømme at jeg ler litt av sånne saker :sjenert: Men det er jo surt for de som blir svindlet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...