Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Jeg har et problem, nemlig magen min. Er generelt veldig slank, har tynne ben og bruker st 27 i jeans. Har også tynne armer og et smalt ansikt. Er 170 høy og veier 60 kg. Og så er jeg 95 cm rundt magen. Jada, jeg har hørt at punktslanking ikke er mulig, men noe må da vel kunne gjøres? Jeg kan ikke gå rundt å se ut slik som dette. Jeg la på meg en del etter at jeg byttet jobb. Nå har jeg en kontorjobb og sitter i ro hele dagen. Spiser sunt, og skal begynne å trene neste uke. Men jeg lurer på om noen har tips til øvelser for magen jeg kan gjøre hjemme eller på jobb? Flere ganger daglig løfter jeg bena litt opp fra gulvet og strammer magemusklene, nederste del av magen,ca 20 ganger. Har dette noen funksjon eller kan jeg like godt la være? Begynner å bli passe desperat nå.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 I tråden til Kråkaa anbefales en øvelse som heter planken, som ser effektiv ut. Da trener man ryggen samtidig. Jeg gjør mest noen yogaøvelser og 5 tibetanske riter (hehe, noe må man finne som virker interessant nok til at man gjennomfører), hvor noen av øvelsene er veldig bra for mage og rygg. Om man får punktslanket - tja, nei, men det hjelper jo masse å få noen magemuskler i stedet for eller tillegg til fett eller "innvoller" som henger ut Om ikke annet føler man seg bedre og får litt bedre holdning.
Chanel.No5 Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 For å fjerne fett rundt magen må trene kondisjonstrening, klarer du i tillegg å kombinere det med styrketrening og ett godt kosthold vil du raskere se resultater. Det går som du selv skriver IKKE an å punktslanke. Finnes mange supre øvelser som styrker muskelaturen i mageregionen, men fettet forsvinner ikke av den grunn. Her må du jobbe litt. Om du fremdeles bare ønsker å finne øvelse for magen så anbefaler jeg at du googler (www.google.no) det og ser sider som dukker opp. Vil nok være mange nyttige og gode øvelser for hjemmetrening der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå