Gjest Donna Skrevet 17. juli 2003 #1 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg hadde en aldeles forferdelig - og så livaktig drøm i natt !! våknet flere ganger i panikk - og fortsatte når jeg sovnet igjen .... Ser ennå for meg alle detaljene - og vemmes !!! Jeg var på skolen - vi hadde vært og jogget og var i garderoben - blandet gutter og jenter faktisk .....to fyrer der drev og viste frem at de hadde stukket nåler innunder neglene ..... det var vemmelig ......så blir drømmen sprø ..han ene er våt og vil tørke seg - og så ligger han inne i en microbølgeovn og skal tørkes ....ser han under et slags lokk ....plutselig lukter det svidd !! det blinker og smeller og lyset går ! .....så ser vi han er død !! og det er pga nålene under neglene - for det er ingen skeier eller gaffler eller slikt der inne ... vi får panikk ..han er død ..vi er redde lærerene skal komme .....så begynner noen å si at han ville dø!! ... .....huff .....så husker jeg ikke helt - men plutselig har noen partert han ! for å få bort liket !! og det lukter grusomt ..og jeg kjenner angst inni meg for å bli oppdaget !!! og jeg ser masse grusomme ting ..og jeg husker alt !!! hender - føtter ..huff ...oppi en diger kontainer ..men så finner vi ut at vi ikke kan legge han der - for da vil han jo bli oppdaget !!! og så begynner vi å pakke delene inn i svarte plassekker .....og så er vi på et slakteri ...og prøver å gjemme kroppsdelene i poser med slakteav fall ....nei ..huff orker ikke fortelle mer - håper jeg slipper å drømme sånt i natt !!! det var rett og slett grusomt !!! :o Da jeg la meg i går var jeg trist og leie meg .....men tenkte ikke slike tanker - så jeg forstår ikke hvordan det går an å drømme slik?? hva betyr dette??? ikke ser jeg mye nifst på tv heller !!! kjenner ennå panikken , redselen ....når jeg tenker på drømmen ...og så de grusome livaktige bildene da !! huff ...hva kommer slike grusomme drømmer av??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2003 #2 Del Skrevet 17. juli 2003 hjernen din som må ha litt utløp for forskjellige drømmer... også trenger man litt spenning og sånt vet du... Unger foreksempel skal også ha sin dose med litt skumle eventyr, men ikke skumlere enn de tåler da. Det dummeste er foreldre som skal skåne ungene sine for alt mulig.... de blir jo så pinglete stakkars. Kanskje du skal leie deg noen skumle filmer eller noen innmari spennende bøker og fore hjernen din litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 17. juli 2003 #3 Del Skrevet 17. juli 2003 :o Stakkars deg, dette hørtes jo aldeles grusomt ut!!! Når jeg har skikkelig fæle og merkelige drømmer lurer jeg av og til på om det kanskje er noe "galt" med meg som kan drømme sånne ting! Jeg drømte en natt at jeg skulle overnatte i en kjeller i en gammel borg/slott/kloster eller noe. Om natten våknet jeg av at en svart, stor krok som hadde hengt på veggen like over senga mi flyttet seg "av seg selv" fra veggen og ned på golvet. Da jeg sto opp, så jeg inn døra til et tilstøtende rom. Der så jeg et gjenferd som vandret fort og hvileløst omkring fra den ene enden av rommet til den andre. Han hadde "tvangstrøye" på seg, så armene var låst, og han var ganske ung. Senere i drømmen var jeg kommet opp i hovedetasjen i dette "huset", og da var det mange gjenferd som holdt et slags karneval eller sirkus. Alle var i kostymer, også "min venn" med tvangstrøye, men da ikledd klovneklær. Uff, den drømmen var fryktelig ekkel og uhyggelig!!! Da jeg var liten, hadde jeg et mareritt som gjentok seg natt etter natt i en lang periode. Til slutt var det nesten så jeg ikke ville legge meg, for jeg visste at marerittet ville komme. Helt forferdelig!!! Jeg er ennå livredd for at "noen" skal komme og "ta meg" om natten, så jeg tør ikke engang å ligge uten dyne, eller la en arm eller fot stikke utenfor dyna! Derfor er det knalltøft for meg nå som det er så varmt... *ler* Jeg er i det hele tatt litt for opptatt av overnaturlige ting, så jeg kan lett la meg skremme, ja... Håper du får en god og trygg natts søvn, Virgo! Høres ut som om du både trenger og fortjener det! *sender positive og trygge søvn-vibber til Virgo* Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 17. juli 2003 #4 Del Skrevet 17. juli 2003 Dette hørtes jo helt ille ut Virgo. Håper du slipper å drømme så ille igjen.. Heldigvis er det kjempesjelden har jeg har skikkelige mareritt. Jeg pleier å drømme ubehagelig, men det er mer sånn ubehag, ikke skrekk! *Sender-drøm-om-sol-strand-hav-måker-båter-bøler-blå-himmel-drøm-til-Virgo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. juli 2003 #5 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg er ennå livredd for at "noen" skal komme og "ta meg" om natten, så jeg tør ikke engang å ligge uten dyne, eller la en arm eller fot stikke utenfor dyna! Slik er jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. juli 2003 #6 Del Skrevet 18. juli 2003 Denne natten ble også urolig .....drømde om en jeg tenker på - som ble skutt utenfor hos meg ......og jeg greide ikke å få han inn i huset .... Og drømte at min søte lille kanin og lille marsvin lagde huller i buret ute og rømde - og jeg og familien løpte rundt for åprøve å fange de og når den ene var fanget så rømde den andre - og den galne bikkjen prøvde å ta de ..huff .... :o Vet ikke om jeg vil legge meg i kveld jeg ......har planer om å drikke meg sanseløs - da får jeg iallefall soven ...(vel og merke hvis min bror har skaffet meg noe å drikke ....)........ tror dere at om man er veldig spent - tenekr mye på noe .....stresser .....at man da lettere kan drømme slike grusome og plagsomme drømmer? .......mulig det er derfor da ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 18. juli 2003 #7 Del Skrevet 18. juli 2003 Hvorfor må din bror skaffe deg noe å drikke Virgo? Du er da vel gammel nok til å gå på Polet selv du...?? :D Kos deg MASSE i kveld! Etter de drømmene du har hatt, og i tillegg til at du er/var litt lei deg i dag (var innom dagboka di i sted...), har du sikkert godt av noen glass vin!! Klem, Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. juli 2003 #8 Del Skrevet 18. juli 2003 Ble ikke noe ....det var stengt - han var for sein ... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå