Gå til innhold

Bryllup uten toastmaster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har hatt, eller planlegger, et litt mindre og uformelt bryllup som bevisst ikke skal ha toastmaster? Vi skal ha 30 til bords, og skal ikke ha toastmaster. Håper at vi på en måte skal administrere dette greit siden det ikke blir alt for mange taler, men det hadde vært greit å høre planene/erfaringene til andre bruder rundt dette.

Skrevet

I mine øyne gjør ikke en toastmaster mer enn kanskje ønske velkommen og gi litt praktiske opplysninger og så holde litt styr på hvem som skal tale og gi de et lite hint...

Hvis dere tror dere klarer dette selv - så hvorfor ikke :)

Vi skal også ha en uformell middag, men skal be en onkel om å være toastmaster bare så vi slipper å bry oss om det og nyter maten mer.

Skrevet
Er det noen her som har hatt, eller planlegger, et litt mindre og uformelt bryllup som bevisst ikke skal ha toastmaster? Vi skal ha 30 til bords, og skal ikke ha toastmaster. Håper at vi på en måte skal administrere dette greit siden det ikke blir alt for mange taler, men det hadde vært greit å høre planene/erfaringene til andre bruder rundt dette.

Vi blir 15 i selskapet, og skal ikke ha noe toastmaster. Det ser jeg som bortkastet når vi er så få. Om folk vil si noe, kan di gjør det når de føler får. Vi har ingen kjøreplan, ingen planlagte taler/sanger.. Det blir uformelt,og når vi er så få som 15 stk tror jeg opplegget vil funke greit ..

Så for andre gjør som de vil!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...