Kvist Skrevet 29. april 2009 #1 Del Skrevet 29. april 2009 Har sett dette i en butikk, og syns det virker veldig praktisk. Særlig med mitt nye kjøkken er det ikke noen gode muligheter for annen oppbevaring av klut og kost. Men denne butikken er ganske dyr, så jeg hadde håpa at jeg kunne finne et sånt stativ på nett. Det er ikke så lett som jeg trodde. Har googla alle søkeordene jeg kommer på uten å finne et eneste stativ. Det jeg ser etter er altså en type stålfat, med en liten kant på til å samle opp søl, opp av denne skåla står det en bøyle, som er passe høu og passe lang til å henge en oppvaskklut dobbelt over. Det er også plass til å la oppvaskbørsten stå på skåla og lene seg mot bøylen. Noen som vet om en nettbutikk? Eller i det minste hva sånt heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 29. april 2009 #2 Del Skrevet 29. april 2009 Har du sjekket kjøkkenavd. til Åhlens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 29. april 2009 ja, kan ikke si jeg fant sånt der. Men mener du at de har så har jeg kanskje ikke sett grundig nok etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 29. april 2009 #4 Del Skrevet 29. april 2009 I hvilken "dyr" butikk var det du fant dette stativet. Traktøren? Kitch'n? Rafens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 29. april 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 29. april 2009 En som heter På kjøkkenet, tror ikke den har noen kjedetilknytning. Er i grunnen ikke noe stort problem å kjøpe dne der heller, men jeg er litt lite mobil for tida, og har masser av tid å rote bort på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 29. april 2009 #6 Del Skrevet 29. april 2009 Ok, jeg ville hvertfall sjekket www.ahlens.no typisk de og ha slike ting :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 29. april 2009 #7 Del Skrevet 29. april 2009 Halvt off topic, men du vil jo garantert bli lei et sånt stativ som stadig står i veien, så jeg kliner til. Jeg brukte ei tung slank vase til oppvaskkosten og flaskebørsta. Men holdt på å lempe hele greia ut vinduet, fordi den alltid sto i veien. Løsningen ble to snertne kroker på veggen. Et "sverdslag" i lufta, så har børsten slengt restfuktigheten i oppvaskkummen, og henger så diskrét og fin med manken ut. Kjøkkenkluten (bruker ikke oppvaskfille) vris godt etter bruk, og er helt tørr etter en time, der den henger ved siden av børsta. Flaskekosten ligger og vansmekter innerst i ei skuff. - Tilpass for den, som bare lot seg bruke to-tre ganger i løpet av et år. Det har til dags dato aldri dryppet så mye som ei dråpe fra noen av dem, der de henger, og veggen er like fin, etter to år. Tenkte jeg skulle nevne det, for å gi deg litt åndelig ammunisjon, den dagen det ikke er like stas med stativ. Men lykke til i jakten, lell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 29. april 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 29. april 2009 Kamikatze: Er så enig med deg. Et stativ vil komme til å være i veien. Men nå er saken den at hvis jeg skal ha dette hengende på en vegg, så blir det ganske langt unna vasken. Vasken er nemlig foran vinduet og jeg kjenner meg selv såpass at jeg vet at jeg er for lat til å gidde å henge oppvaskbørsten på plass hvis det er halvannen meter unna. :usikker: Håpet er derfor at et stativ vil bli noe mere bruk enn de krokene hadde blitt. Både kost, zalo og klut er i veien sånn som det er i dag i hvertfall I tillegg har kosten en tendens til å enten ramle nedi vasken eller nedi vinduskarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #9 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har et fra Rosendahl - KLIKK HER - og er veldig fornøyd med det. Ellers har ZONE - KLIKK HER - en fin variant med såpepumpe. Finnes i sort, rød, turkis og limegrønn. (Zone gikk konkurs for ikke så lenge siden, men jeg vil tro den fortsatt er å få en del steder, f.eks. hos Traktøren eller Ting). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå