Gå til innhold

Lite irriterende da...

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Hva da? At innlegget til Minnie om de to som overfalt den gravide nittenåringen ble slettet....

Nå blir sikkert dette slettet også, men jeg prøver allikevel - det jeg leste var rett og slett at de to guttungene ville hevne seg på barnefaren med å sparke inn magen på dama hans.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Galskap.

Men stod det ikke at jenta ikke kjente de to overfallsmennene?

Gjest gjest1
Skrevet

jo, men de kan jo godt ha funnet ut hvem hun er allikevel?

Skrevet
rett og slett at de to guttungene ville hevne seg på barnefaren med å sparke inn magen på dama hans.....

Vet dere dette? Hvis ikke er det spekulasjoner, og spekulasjoner rundt årsakssammenhenger vi ikke kjenner er noe som blir slettet. I følge våre regler :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Vet dere dette? Hvis ikke er det spekulasjoner, og spekulasjoner rundt årsakssammenhenger vi ikke kjenner er noe som blir slettet. I følge våre regler :wink:

neida, Hege - men det stod jo faktisk i VG at disse to etter en krangel med barnefaren overfalt den gravide nittenåringen. Det var jo verre at noen tolket det som at kanskje barnefaren hadde engasjert disse to til å banke dama si..... Selv om den ene spekulasjonen kanskje ikke er bedre enn den andre, så tror i hvert fall jeg at denne er litt nærmere det som skjedde.... HVIS det er sånn at de to hadde krangla med barnefaren da, og det ikke var noe VG sin journalist diktet opp. Sånt skjer jo også....

Skrevet

Vel, stod det i VG så er det vel sant da.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...