Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2003 #1 Skrevet 17. juli 2003 Hva da? At innlegget til Minnie om de to som overfalt den gravide nittenåringen ble slettet.... Nå blir sikkert dette slettet også, men jeg prøver allikevel - det jeg leste var rett og slett at de to guttungene ville hevne seg på barnefaren med å sparke inn magen på dama hans.....
Gjest Tex Skrevet 17. juli 2003 #2 Skrevet 17. juli 2003 Galskap. Men stod det ikke at jenta ikke kjente de to overfallsmennene?
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2003 #3 Skrevet 17. juli 2003 jo, men de kan jo godt ha funnet ut hvem hun er allikevel?
Gjest Hege Skrevet 17. juli 2003 #4 Skrevet 17. juli 2003 rett og slett at de to guttungene ville hevne seg på barnefaren med å sparke inn magen på dama hans..... Vet dere dette? Hvis ikke er det spekulasjoner, og spekulasjoner rundt årsakssammenhenger vi ikke kjenner er noe som blir slettet. I følge våre regler
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2003 #6 Skrevet 17. juli 2003 Vet dere dette? Hvis ikke er det spekulasjoner, og spekulasjoner rundt årsakssammenhenger vi ikke kjenner er noe som blir slettet. I følge våre regler neida, Hege - men det stod jo faktisk i VG at disse to etter en krangel med barnefaren overfalt den gravide nittenåringen. Det var jo verre at noen tolket det som at kanskje barnefaren hadde engasjert disse to til å banke dama si..... Selv om den ene spekulasjonen kanskje ikke er bedre enn den andre, så tror i hvert fall jeg at denne er litt nærmere det som skjedde.... HVIS det er sånn at de to hadde krangla med barnefaren da, og det ikke var noe VG sin journalist diktet opp. Sånt skjer jo også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå