Østlandet Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Som den ihuga Springsteenfan jeg gjennom mange, mange år er, så hadde det vært greit å få med seg en konsert i sommer også. Bergen er uaktuelt, da det skjer andre ting for meg på det tidspunktet. Ikke er jeg veldig glad i konsertplassen i Bergen heller. Jeg har tidligere hatt stor glede av Springsteen på Ullevi og Stockholm stadion. Flybilletter og hotell et par netter fikses lett på nett. Tur retur Stockholm, kan fåes helt ned til 500+,-. Men hva med billetter til konserten. (4-5 og 7 Juni) Fortrinnsvis 4 Juni. ”Sold out”, står det om konsertene. Men jeg vet jo av erfaring, at det er muligheter. Må jeg gå den tunge veien og bestille via disse nettstedene med dyre billetter? Noen som kan anbefale noen av disse. Har selv kommet over ”euroteam.net” I det hele tatt….Noen forslag? For noen billetter til dette, er det vel ingen som har til overs?
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 http://www.globalticketservice.com/ er et annet nettsted.
Gjest _Leela_ Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Ellers er www.blocket.se Sveriges svar på Finn, der kan du kanskje prøve lykken. Evt kan du ta sjansen på å møte opp i litt god tid før konserten og satse på at noen selger billetter der og da.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Se også biljet24.se (mener å huske den heter det)
Østlandet Skrevet 29. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2009 Takker for innspill så langt. På denne og en nabotråd. Det har faktisk vært nyttig og jeg har funnet linker til andre muligheter til billetter på disse nettstedene dere foreslo. Ser ut som dette kan gå. Norwegian t/r stockholm, er bare 6-800,- Arlanda express til Stockholm ctr st. Så blir det en natt (eller 2) på hotell, så får man jo tittet litt rundt samtidig. Og faktisk, så er det mulig å finne gode sitteplasserpå konserten, uten å bli ruinert tror jeg. Må bare fortsette å lete litt. Er blitt litt sær og "jålete", på mine gamle dager, så det fine med Stockholm stadion og en bra sitteplass. er at man da slipper stresset med å være tidlig ute for å se/høre godt. Men.... Tar gjerne i mot flere tips.
Østlandet Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2009 Da ble det til den 4 de Juni en veldig bra sitteplass på meg, via biljet24.se i Sverige. Ble sluppet 2-3000 ekstra billetter kl 10:00 i dag og det er forsatt noen igjen til de 3 Sverigekonsertene. Ståplasser og de mindre bra sitteplassene. Så da er det bare for meg å bestille reise og hotel.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 Er det flere fra Norge, som er i Stockholm på denne tiden for å se BS & e Str band kanskje?
Gjest Vibe Skrevet 1. juni 2009 #8 Skrevet 1. juni 2009 skal dit den 7. Gleder meg vannvittig........! Er det flere fra Norge, som er i Stockholm på denne tiden for å se BS & e Str band kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå