Gå til innhold

Diskusjon.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha sittet å lest på Diskusjon.no lurer jeg på om dette er normalen av gutter?

Det klages på kvinner på alle mulige måter, og er det en stakkars jente der inne som prøver å si noe så peprer de henne full.

Jada det er manneklaging her inne også, men ikke i de størrelser.

Disse mennene som klager over at damer klager over menn er jo ikke det spor bedre!

De sitter der på sine høye hester å tror at jenter kun bryr seg om sminke og klær, men de er jo interessert i teknologi og mekking og er såååå mye bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjennomsnittsalderen på diskusjon.no er myyyye lavere enn her på kvinneguiden.

I "Samliv og Relasjoner" finner man som oftest tråder der de spør om jenta i parallellklassen er interessert når hun tar kontakt på msn.. Det finnes dog andre tråder, men mange av trådene blir opprettet av folk på u-skolen og tidlig vgs..

For meg blir disusjon.no alt for stort, man drukner bare som en i mengden. Er noen faste tråder jeg titter innom, men ikke så veldig mye mer enn det.

Skrevet

Sier meg enig med sistnevnte taler. For meg blir diskusjon.no litt for mannsdominert, eller, det hadde sikkert ikke gjort noe, hadde det ikke vært for gjennomsnittsalderen der inne. For meg blir gutta der inne litt for barnslig, og det hender ofte jeg får svar som "men du er jo jente", eller "jøss, er DU jente", og da kjenner jeg at jeg mister litt av interessen rett og slett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest nobilian
Skrevet
Etter å ha sittet å lest på Diskusjon.no lurer jeg på om dette er normalen av gutter?

Det klages på kvinner på alle mulige måter, og er det en stakkars jente der inne som prøver å si noe så peprer de henne full.

Jada det er manneklaging her inne også, men ikke i de størrelser.

Disse mennene som klager over at damer klager over menn er jo ikke det spor bedre!

De sitter der på sine høye hester å tror at jenter kun bryr seg om sminke og klær, men de er jo interessert i teknologi og mekking og er såååå mye bedre.

De er nok en del yngre der inne, som noen nevner.

Tenkte bare å kommentere det siste du skriver; interesse for teknologi og mekking ER jo bedre og viktigere enn interesse for klær og sminke, det skjønner du vel?

Verden ville fint greid seg uten sminke, tror det ville vært verre å klart seg uten skiftenøkkel. :gjeiper: Seriøst, ass.

Skrevet
Verden ville fint greid seg uten sminke,

Enig. Damene er bedre uten klær også.

*trekker diskusjonen opp på mannsnivå*

Gjest Papirkurven
Skrevet

De er nok en del yngre der inne, som noen nevner.

Tenkte bare å kommentere det siste du skriver; interesse for teknologi og mekking ER jo bedre og viktigere enn interesse for klær og sminke, det skjønner du vel?

Verden ville fint greid seg uten sminke, tror det ville vært verre å klart seg uten skiftenøkkel. :gjeiper: Seriøst, ass.

Personlig er jeg enig, men problemet er vel at guttene (på diskusjon.no) mener denne interessen er forbeholdt menn. Tro meg, om skrujernet og skiftenøkkelen skulle vært forbeholdt mannen i mitt forhold hadde ingenting noensinne blitt slik det skulle.

Gjest MascaraPower
Skrevet
Enig. Damene er bedre uten klær også.

*trekker diskusjonen opp på mannsnivå*

Men er best uten hjerne. Mye bra menn rundt omkring, gett :popcorn:

*trekker diskusjonen ned fra mannsnivå og opp på kvinnenivå, hvilket er det aller høyeste nivået*

Skrevet

Mine erfaringer på diskusjon.no er på det mer tekniske (foto) planet, noe som fungerer veldig bra. Har man konkrete spørsmål innen et fagfelt, eller at man er ute etter anbefalinger og tilbakemeldinger på noe man vil kjøpe, får man i stor grad mye og bra respons.

Jeg kikker derimot innom emner på det mer menneskelige planet, og det er som sagt over, sterkt preg av under-20-innlegg. Det gjelder både TS og svar. Det samme er for så vidt faktum når det kommer til politikk og samfunn. Her er det forholdsvis enkle spørsmål, eller store vide spørsmål som får en-linjere til svar.

Jeg glorifiserer ikke min egen innsats eller egne evner til å formulere meg, men i korte trekk ville jeg aldri postet et innlegg om et seriøst vanskelig samlivsproblem på diskusjon.no, og tilsvarende ville jeg heller ikke postet et innlegg her om anbefalinger til ny optikk til fotoapparatet mitt.

KG er et bra forum på det menneskelige, mens diskusjon.no er bra på det tekniske.

Skrevet
Men er best uten hjerne. Mye bra menn rundt omkring, gett :popcorn:

*trekker diskusjonen ned fra mannsnivå og opp på kvinnenivå, hvilket er det aller høyeste nivået*

Men vi har større tiss enn dere.

*avslutter diskusjonen med et uslåelig mannlig argument*

Skrevet
Men vi har større tiss enn dere.

Er du nå så sikker på det? Er utrolig hva kirurgene i Thailand kan utrette nå til dags :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...