Rafi Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Noen som kan hjelpe meg å finne brudebukett til meg? Jeg ser etter en som denne (bukett nr 2 hvis ikke jeg fikk linket direkte), men bare med røde roser i steden. Kunne også tenkt meg noe gull i steden for sølv hvis det var mulig. Vil ha fargene rødt, hvitt og grønt i buketten. Noen som har noen linker til den typen bukett jeg vil ha?
leirbål Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Det er en nydelig bukett du har funnet. Men du kan jo sende linken til blomsterbutikken som skal lage buketten, sammen med forklaringen. Det gjorde jeg, og det var veldig greit for både dem og meg. Jeg får akkurat den buketten jeg ønsker meg.
Rafi Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 jo går jo an det:) Men så tenkte jeg også å se på lignende buketter for kanskje å få litt mer inspirasjon. Er de fleste blomsterbutikker flinke på brudebuketter forresten? Noen som anbefales?
Arwen Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Winther blomster på Grünerløkka! Jeg hadde med bilde av en bukett som var sånn jeg ville ha den og forklarte hva slags forandringer jeg ønsket. Han insisterte faktisk på at jeg kom innom han før han lagde buketten for han måtte være sikker på at hudfargen min "taklet" de blomstene han skulle bruke
leirbål Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Her synes jeg det er mye fint: http://www.bernzonsblommor.nu/brollopsgalleri.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå