Gjest Gjest_HMM_* Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Jeg har veldig lyst, men er litt pysete. Vil gjerne høre hvordan andre har gjort det =)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Hei! Ja jeg fridde til min kjære på valentines dagen for over 1 år siden. Hadde planlagt i et par mnd før det skjedde Kjøpte "spesial" laget skjokolade eske, med 6 hjerter inne der det sto på hvert hjerte et ord,, vil- du- gifte- deg- med- meg? (ringer hadde jeg også kjøpt på forhånd både til han og til meg) Ringen hans la jeg inni mellom hjertene Han ble overasket og glad. Å sa self. ja :D Det ble en kjæmpekoslig kveld, vi drakk sjampanje og dro ut å spiste etter på <3 Og nå skal vi gifte oss i august 2009! Å kor æ glede mæ!! :D D er ikke noe å grue seg til, du får lykke til!! Min kjære satte veldig pris på å bli fridd til, d betydde mye for han .
Kiyo Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Jeg og samboer har blitt enige om at det er jeg som skal fri. Har alltid vært utradisjonelle av oss, samtidig som at han gjerne kunne tenkt seg å slippe stresset med at ting skal være perfekt tilrettelagt for at jeg skal bli fornøyd med kvelden (perfekt dag, perfekt humør, perfekt setting) da han vil være fornøyd med frieriet om det så skjedde på en søppelfylling. Noe som passer meg veldig bra da jeg liker å ha kontroll til en grad. Jeg hadde rett og slett blitt ganske utilpass om han skulle ha kommet til å fridd på en restaurant med masse gjester som glor eller lignende klassiske situasjoner. Han har hintet fram til at han vil at jeg skal fri ved å kaste en blomsterkrans foran føttene hans, ala Aiel folket fra "The Wheel of Time" bøkene må si at jeg er fristet.
S_Dreams Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Jeg var vel den som hintet frampå om giftermål, men vi bare snakket om det og ble enige om å gifte oss. Så ingen frierhistorie her altså. Nå er snart den store dagen:)
maria_lena Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 dere som har gjort det : hvor lenge var dere sammen før frieri? jeg har bare vært sammen med min kjære i 7 mnd. og vi har bodd sammen i 2 mnd. så ting har skjedd raskt. men jeg føler meg klar til ekteskapet med han, det er ikke noe mer jeg "trenger å vite" for å bestemme meg. er det dumt? i vårt forhold er det meg som tok det første steget for å invitere han på date. han fortalte meg etterpå at han hadde hatt lyst til å invitere meg lenge men var for pysete. det var meg som foreslo å flytte sammen siden vi likevel bodde hos hverandre hele tiden og betalte husleie for en tom leilighet. han er sjenert så hvem vet , kanskje han faktisk forventer at jeg skal fri når tiden er inne siden det har hele veien vært meg som har tatt det første steget? men på en annen side, når det kommer til frieri så er jeg litt gammeldags og har lyst til å bli spurt istedenfor å spørre selv. skal jeg vente til han spør ? hva synes dere?
Sekretæren Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Jeg fridde på skuddårsdagen i fjor Tradisjonell utradisjonell, altså :gjeiper: Vi hadde vært sammen i 4,5 år, og hadde allerede snakket om at vi skulle gifte oss, så jeg var jo ikke redd for å få nei. Jeg mener, når mannen bestiller den brudekjolen du vil ha, er det stor sjans for at han sier ja. Så det var egentlig et innfall... mens vi vasket opp Kjemperomantisk
Elizia Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 Fridde til han i fjæra . Egentlig et slags veddemål. Fikk å en måte valget mellom å kjøre opp for MC eller fri. Det siste var det enkleste. OG han sa JA! Hadde da vært sammen i 3 år og hadde en 2 åring sammen.
LindaM Skrevet 28. mai 2009 #9 Skrevet 28. mai 2009 Jeg ble fridd til, men synes absolutt det er tøft av jenter og fri til mannen Spørs helt hva man føler om det. Jeg har alltid gledet meg til den dagen kom, og om jeg kom til å bli overrasket osv. Derfor ble det unaturlig for meg å fri. Er litt sånn "jentete" av meg.. Og overrasket ble jeg selv om vi har vært sammen i 7 år. Gud, for en herlig følelse å bli fridd til av din kjære Har man lyst til å fri til mannen, synes jeg man skal gjøre det! Med mindre man tror mannen har et ønske om å gjøre det selv. Sikkert mange menn som drømmer om å fri, som damer drømmer om å bli fridd til.
Kanutten Skrevet 28. mai 2009 #10 Skrevet 28. mai 2009 Jeg fridde også på skuddårsdagen i fjor. Kjære er Liverpoolfan, så jeg fridde på liverpool sin norske hjemmeside. Han svarte ja,og snart gifter vi oss.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #11 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har lyst til å gjøre det, men jeg er ganske sikker på at min kjære har lyst å få den æren. I begynnelsen sa han at han ikke ville gifte seg... men så har han endret mening etter at vi hadde vært sammen i nærmere 2 år. Nå nevner han det stadig vekk men vi vet begge to at det er litt tidlig (snart 3 år).. men et frieri fra han vil likevel bli en "bekreftelse" på at han virkelig vil dette og at han er klar for det. Men jeg skulle gjerne ha fridd, men jeg er redd det blir for tidlig for oss. Jeg ville jo gjort det NÅ. Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå