Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #1 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har lyst til å jobbe som hundefrisør. Noen som vet hvor man kan få opplæring? Noen som jobber med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 29. april 2009 #2 Del Skrevet 29. april 2009 Kanskje du bør poste under kjæledyr? Foreslår at du kontakter noen som driver med det, så kan du sikkert få tips. Har inntrykk av at mange som gjør det har begynt fordi de selv har holdt på med sin egen hund og har så gjort hobbyen om til jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rafi Skrevet 29. april 2009 #3 Del Skrevet 29. april 2009 Hvor i landet bor du? Du kan gå i lære hos oppdrettere, eller i en hundesalong. Jeg vet om ei som driver hundesalong som har ansatt folk som ikke har klippet hund før, og lært de opp i salongen. De har også kurs/utdannelse i utlandet. F.eks usa går det an å få tatt noe utdannelse vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #4 Del Skrevet 29. april 2009 Hvor i landet bor du? Du kan gå i lære hos oppdrettere, eller i en hundesalong. Jeg vet om ei som driver hundesalong som har ansatt folk som ikke har klippet hund før, og lært de opp i salongen. De har også kurs/utdannelse i utlandet. F.eks usa går det an å få tatt noe utdannelse vet jeg. Takk for svar! Jeg bor på Østlandet i nærheten av Drammen. Jeg tenkte at jeg skulle sende mail til noen salonger/klinikker å spørre om råd. Det virker ikke som det er annen spesiell opplæring på dette feltet utenom å gå i lære hos en som kan det. Det er ikke aktuellt å reise til utlandet for min del. Hvor er denne salongen du hvet om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edith Skrevet 29. april 2009 #5 Del Skrevet 29. april 2009 Hundefrisørene i Sandvika. Søk på gule sider! Der er de dyktige! De vil kunne svare på spørsmålene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå