Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Trenger råd for hvordan jeg skal gå frem i denne saken.. For en stund siden hadde jeg sex med en person, dette er blitt filmet og tatt bilder av uten at jeg visste om det, nå er disse bildene sendt rundt til flere folk, hva skal jeg gjøre? Har tenkt på alt fra å dukke opp i hjemmet til visse personer med noe truende våpen og til å rett og slett hoppe utfor ei bro! Det jeg trenger er noe som bare setter de ut av spill, vet jeg kommer over dette, må bare ta igjen på en eller annenn måte! Hevnen er søt kanskje..?
Sniktitt Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Øøhhhm..jeg tenker anmeldelse???!!! Og å hoppe fra ei bro setter vel strengt tatt deg mer ut av spill, enn de andre.
Gjest KateW Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Nuvel, kanskje du ender opp som kronprinsesse?
felgen Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Du er beskyttet av opphavsrettens paragraf om rett til eget bilde, og dette bør du bruke for alt det er verdt! Du burde gå til anmeldelse, og dersom bilder/film er spredd gjennom internett bør du ta kontakt med nettside e.l. Det som er verre å gjøre noe med, er at bildene allerede er spredd, og noen har sett dem. Denne avmaktsfølelsen forstår jeg kan være vanskelig, men jeg har faktisk ingen gode råd til deg når det gjelder dette. Prøv i hvertfall å få orden på det juridiske, å spre bilder/film på denne måten er faktisk straffbart!
Gjest ts Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Nå er jo ikke jeg så tilhenger av å dra til politiet for den minste lille ting, tenker mer på hvordan jeg kan skaffe meg overtaket på disse folka.. Det at folk har sett meg naken kan jeg komme over, men jeg trenger å hevne meg over disse folka (nei, jeg er ikke stort bedre selv
Antoinette Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Nå er jo ikke jeg så tilhenger av å dra til politiet for den minste lille ting, tenker mer på hvordan jeg kan skaffe meg overtaket på disse folka.. Det at folk har sett meg naken kan jeg komme over, men jeg trenger å hevne meg over disse folka (nei, jeg er ikke stort bedre selv Du vekker ikke akkurat så mye sympati hos meg. Du oppfører deg jo like idiotisk som de har gjort.
Gjest ts Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Har heller aldri sagt at jeg er interressert i å oppføre meg eksemplarisk, har ikke noe behov for å heve meg over dem moralsk sett bare for å tenke inni meg at da er jeg et bedre menneske.. Ønsker hjelp til å ydmyke disse på en eller annen måte, er bare veldig lite fantasifull selv.
nissejenta Skrevet 29. april 2009 #9 Skrevet 29. april 2009 Hevner du deg så hevner de seg på deg igjen...
Antoinette Skrevet 29. april 2009 #10 Skrevet 29. april 2009 Tipper dette bare er en tulletråd. Ikke noe oppegående menneske ville reagert slik hvis en sexfilm av en selv havnet på avveie. Havner den på internett er den der for evig og alltid.
Gjest ts Skrevet 29. april 2009 #11 Skrevet 29. april 2009 Så har vi det gående... Ingen som har noen tips til meg utenom å gå til politiet?
tomatsuppe Skrevet 29. april 2009 #12 Skrevet 29. april 2009 Nå er jo ikke jeg så tilhenger av å dra til politiet for den minste lille ting Dersom noen hadde tatt bilder eller filmet meg mens jeg hadde sex, uten min viten, og deretter spredt dette, ville jeg definitivt ikke oppfattet det som en "liten ting"...
Antoinette Skrevet 29. april 2009 #13 Skrevet 29. april 2009 (endret) Så har vi det gående... Ingen som har noen tips til meg utenom å gå til politiet? Nei, for det er det et normalt menneske ville gjort. Ingen som opplever noe sånt går inn på et nettforum for å få tips til barnslige "hevnaksjoner" og tar det såpass rolig. Folk har begått selvmord pga. slike opplevelser, det er absolutt ikke noe å spøke ned. Endret 29. april 2009 av mrs_bond
Gjest ts Skrevet 29. april 2009 #14 Skrevet 29. april 2009 Nå har det seg slik at jeg faktisk ikke tar det så tungt, har opplevd verre ting som jeg er kommet gjennom. Folk er svært forskjellige på måten de reagerer når slikt hender. Jeg mener selv at jeg ikke har noe sak hos politiet, den kommer garantert å bli henlagt eller lignende, har selv ikke noe håndfaste bevis. Derfor må jeg løse dette selv.
Gjest Sandbekken Skrevet 29. april 2009 #15 Skrevet 29. april 2009 Nå har det seg slik at jeg faktisk ikke tar det så tungt, har opplevd verre ting som jeg er kommet gjennom. Folk er svært forskjellige på måten de reagerer når slikt hender. Jeg mener selv at jeg ikke har noe sak hos politiet, den kommer garantert å bli henlagt eller lignende, har selv ikke noe håndfaste bevis. Derfor må jeg løse dette selv. Og jeg som nettop trodde du skrev at du vurderte å hoppe utfor ei bro.. Var det bare bull shitt det da?? Er det rart det blir krig i verden slik du tenker???
Gjest Bond Skrevet 29. april 2009 #17 Skrevet 29. april 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
waco Skrevet 29. april 2009 #18 Skrevet 29. april 2009 Nuvel, kanskje du ender opp som kronprinsesse? Hehe, så sant så sant. Til trådstarter, - bare slapp av det er mye du kan gjøre med de bildene, og filmene, - legg det ut på inbetwithyou.com så får du betalt hver gang noen laster ned videon til sin egen pc. Men skal du gjøre dette så legg til ny lyd som for eksempel ta en kul sang du veit om, husk og også du kan klippe og lime handlingen som gjør at du får mer "driv" i filmen.
Gjest LanaLane Skrevet 29. april 2009 #19 Skrevet 29. april 2009 Nuvel, kanskje du ender opp som kronprinsesse? Hihi, akkurat den tenkte jeg også på
Gjest KateW Skrevet 29. april 2009 #20 Skrevet 29. april 2009 Det var bare en tanke, altså... Hvor er det ledig stilling som det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå