Gjest Lidia ikke logget inn Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Det har jo vært mange tråder om dette emnet her inne. Mange som har skrevet at de vil gi oss en oppdatering på hvordan det har gått. Jeg vil gjerne høre fra de som har hatt effekt av disse pillene. Jeg vil gå ned rundt 3-4 kg og trenger en litt kickstart, jeg klarer ikke dette helt av meg selv, tydligvis. Bør jeg prøve pillene??
Gjest Lance Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Det har jo vært mange tråder om dette emnet her inne. Mange som har skrevet at de vil gi oss en oppdatering på hvordan det har gått. Jeg vil gjerne høre fra de som har hatt effekt av disse pillene. Jeg vil gå ned rundt 3-4 kg og trenger en litt kickstart, jeg klarer ikke dette helt av meg selv, tydligvis. Bør jeg prøve pillene?? Hvis du vil kaste penger ut av vinduet så bør du begynne på disse pillene. Hvis du derimot vil gå ned 3-4 kg på en sunn og varig måte bør du trene litt mer og spise litt mindre.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Dette er bare juks og fanteri fra ende til annen. Har prøvd 30 days selv og det var penger rett ut av vinduet. Nå har jeg begynt å spise sunt i tillegg til å trene og det funker
MiniMjau Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 trenger vel ingen KICKSTART for å gå ned 3-4 kilo!!? Kutt ut fett og begynn å trene. så enkelt og så billig er det. trenger ikke noe tabletter.
Gjest Lidia ikke logget inn Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 trenger vel ingen KICKSTART for å gå ned 3-4 kilo!!? Kutt ut fett og begynn å trene. så enkelt og så billig er det. trenger ikke noe tabletter. jo jeg trenger det, for jeg klarer det ikke på egenhånd. Ikke mange kiloene men det er utrolig vanskelig...
MiniMjau Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 du må jo likevel på ett eller annet tidspunkt etter kickstarten "bite i det sure eplet" og begynne og trene og spise lettere.... Begynn med å kutte ned på mat med mye usunt fett,samt godteri om du spiser mye av det. I tillegg gå 1 times tur i rask gange 3-4 kvelder i uken. ...
Chanel.No5 Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 TS: Trener du? Spiser du regelmessige små næringsrike måltider i løpet av en dag? Om du svarer nei på ett av disse så starter du med det og de 3-4 kiloene dine vil raskt forsvinne! Det enkle er ofte det beste og dette vil i tillegg gi deg en sunnere nedgang som faktisk varer og du slipper jojo-slanking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå