Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Wacmoc
Skrevet

Nå er det så mye furte inlegg her, så la oss lage en litt gladtråd! :)

Skriv en posetiv ting om din bedre halvdel :)

Min er helt fantastisk :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er den største optimisten jeg vet om :yvonne:

Skrevet

Kjæresten min er den mest fantastiske personen som finnes!!Jeg elsker han mer enn noe annet i hele verden!!!! :)

Skrevet

Han er så omtenksom :rødme:

Gjest LanaLane
Skrevet

Min gir meg motstand når jeg trenger det, og støtte når jeg trenger det. :)

Skrevet

Han har en magisk evne til å få meg til å smile og le om jeg er nedfor, og til å vri seg unna små surheter ved å gjøre noe sjarmerende, og dra replikken "You smiled, I'm off the hook! :biggrin:" (Homer Simpson er inspirasjonen ja, men sørn som det funker :P

Fine gutten :rødme:

Skrevet

Han er veldig, veldig snill også har han verdens vakreste brune øyne!

Skrevet

Han passer alltid på at jeg har det bra :) At jeg får sitte mest komfortabelt, får den beste puta, o.l., og så har en han veldig flink til å sette pris på meg ;)

Gjest LanaLane
Skrevet
Han er veldig, veldig snill også har han verdens vakreste brune øyne!

Men...men...det er jo kjæresten min som har de peneste brune øynene? HAR HAN EN KJÆRESTE TIL???????

Skrevet

Han er reflektert og ønsker å gjøre forandriger som gjør han til et bedre menneske. (Jeg krever ikke det altså, men det er holdningen hans).

Skrevet
Men...men...det er jo kjæresten min som har de peneste brune øynene? HAR HAN EN KJÆRESTE TIL???????

Hmmmmmm.... :klø:

Skrevet

Han synger sanger til meg.

Også har han kjempefine grønne øyne, ingen andre har like.

:rødme:

Skrevet

Hmm.. han er trofast, støttende, utstråler trygghet og stabilitet.

Sexy når han vil og nyyydielige blå varme øyne.

Han har stått som en "påle" ved min side, tross i at vi har hatt og har en lang og vanskelig\tøff periode på andre fronter,(sykdom) hvor mange ikke hadde orket mer, løpt vekk eller vært utro.

Det er jeg utrolig takknemlig for.

Jeg elsker han utrolig mye :)

Gjest Christabelle
Skrevet

Samboeren min er fjellet i forholdet vårt. Han er verdens snilleste og han er sååå kjekk :) Hvis jeg er nedfor, gjør han alt han kan for å få meg i bedre humør.

Han tenker alltid på meg først. Hvis han har en krone, og vi begge er sultne, så får jeg kronen : - )

Ble litt mer enn èn ting, men.. *fniis*

Skrevet

Mannen min har en egen evne til å se de gode sidene hos andre. Han er oppriktig interessert i andre mennesker, hvem de er og hva de har å si.

Gjest Gjest_Susanne_*
Skrevet

Han er snill og omtenksom, en god far, god ektemann, interessant samtalepartner, sexy og god i senga :gjeiper:

I går kjørte han ut på kvelden og kjøpte sjokolade og cola til meg fordi jeg var så snopesjuk, snille mannen :)

Skulle vist han dette innlegget, så hadde jeg nok reddet dagen hans..hehe.

Skrevet

Min kjære er god, smart, morsom og Nam.. :hjerter_rundt:

Skrevet

Min kjære er verdens beste til å gi komplimenter og oppmerksomhet. :yvonne:

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...