Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Når jeg tenker meg om, så har jeg aldri sett Hugh Hefner i noe annet enn en noe som ligner ei rød morgenkåpe. Har sett intervjuer, har sett han i nyheter på nettet og han har alltid en rød morgenkåpe på seg på de bildene. Har og sett det blitt komentert i filmer. Er det bare en myte, eller går han bare i "morgenkåpa" og noen som vet grunnen? Kan det være ei slags uniform eller noe?
angeleyes Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg har da sett han i noe annet i alle fall flere ganger. Aner ikke hva som er historien med den morgenkåpa da. Hugh Hefner i noe annet enn morgenkåpe
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Ja, se der, ja. Kanskje det er bare en slags myte? Nesten "alle" sier det, "Hefner og morgenkåpa", så er veldig nysgjerrig på den morgenkåpa, ja.
Vilm@ Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Har også sett han i annet enn morgenkåpe opptil flere ganger.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Når jeg tenker meg om, så har jeg aldri sett Hugh Hefner i noe annet enn en noe som ligner ei rød morgenkåpe. Har sett intervjuer, har sett han i nyheter på nettet og han har alltid en rød morgenkåpe på seg på de bildene. Har og sett det blitt komentert i filmer. Er det bare en myte, eller går han bare i "morgenkåpa" og noen som vet grunnen? Kan det være ei slags uniform eller noe? Haha....når jeg tenker meg om må jeg si meg enig. Den er nok hans varemerke. Så får vi håpe for familien hans skyld at han stiller i andre klær i konformasjoner, dåp, fødselsdager, bryllup, begravelse osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå