Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Nei, det er ikke rart, da de rei stort sett hver dag. Vel, er nå godt at bilen kom da. Tenk hvor mange vi hadde vært her i verden om ikke bilen hadde blitt opfunnet? Nei, da hadde vi vel bare ridd og ridd dagen lang og blitt enda mer overbefolket. Nå holder vi stort sett ridningen til hjemme i senga, men i gamle dager, da rei de hele tiden. De rei på jobb, de rei på fest, skolen, ja til og med hesten rei de på. De rei på alt. Men det var gamle dager det. Men hadde det ikke vært for bilen, så hadde vi fortsatt ridd dagen lang. Så det er bra vi har bil i dette samfunnet.
The Kitten Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Nei, det er ikke rart, da de rei stort sett hver dag. Vel, er nå godt at bilen kom da. Tenk hvor mange vi hadde vært her i verden om ikke bilen hadde blitt opfunnet? Nei, da hadde vi vel bare ridd og ridd dagen lang og blitt enda mer overbefolket. Nå holder vi stort sett ridningen til hjemme i senga, men i gamle dager, da rei de hele tiden. De rei på jobb, de rei på fest, skolen, ja til og med hesten rei de på. De rei på alt. Men det var gamle dager det. Men hadde det ikke vært for bilen, så hadde vi fortsatt ridd dagen lang. Så det er bra vi har bil i dette samfunnet.
Gjest Methuselah Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Nei, det er ikke rart, da de rei stort sett hver dag. Vel, er nå godt at bilen kom da. Tenk hvor mange vi hadde vært her i verden om ikke bilen hadde blitt opfunnet? Nei, da hadde vi vel bare ridd og ridd dagen lang og blitt enda mer overbefolket. Nå holder vi stort sett ridningen til hjemme i senga, men i gamle dager, da rei de hele tiden. De rei på jobb, de rei på fest, skolen, ja til og med hesten rei de på. De rei på alt. Men det var gamle dager det. Men hadde det ikke vært for bilen, så hadde vi fortsatt ridd dagen lang. Så det er bra vi har bil i dette samfunnet. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.
The Kitten Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Med denne: gjør du begge.
Gjest Methuselah Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Med denne: gjør du begge. Da gjør jeg begge
Gjest Methuselah Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Selv om du selv skrev startinnlegget Som historie student. Er dette noe jeg aldri ville skrevet
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Selv om du selv skrev startinnlegget Du gjir feil person credit. Det er sårende.
Gjest Gjest_Billeba_* Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 Du gjir feil person credit. Det er sårende.
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 2. mai 2009 #11 Skrevet 2. mai 2009 Enkelte her tar nesten livet av meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå