Gå til innhold

Sinnflut vibrator

Fremhevede innlegg

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg og min kjære bestemte oss for å investere i et sexleketøy som var oppladbart, og endte opp med en Sinnflut. Denne skal jo ifølge omtaler bl.a. hos Kondomeriet være en superbra vibrator, ikke minst p.g.a. at den er oppladbar og skal vare nesten to timer når den er fullt oppladet.

Fra første stund vi prøvde den, opplevde vi at den ikke var så innmari mye futt i, uansett hvor lenge den sto til lading. I tillegg kunne den plutselig "falle" i intensitet, nesten som ved en form for spenningsfall. Dette syntes vi var dårlig siden den tross alt kostet tusen kroner på tilbud (full pris er vel ca 1399,-), og gikk på Kondomeriet og klaget på den.

Da vi dro tilbake to uker senere for å hente den igjen, mente de bestemt at det ikke feilte den noenting som helst. De hadde både ristet og slått på den, men kunne ikke finne noe galt. Vi ga den (og Kondomeriet) en ny sjanse og tok den med hjem til nye utprøvninger. Nå var den jo enda mindre futt i! :tristbla: Ikke ladet den ordentlig heller, så vi ga rett og slett opp hele Sinnflut'en... M.a.o. tusen kroner rett i dass og en smule misnøye med at folkene på Kondomeriet ikke fant noe galt med en tydelig redusert og dårlig vibrator.

Er det noen flere som har prøvd denne vibratoren? Hvordan opplevde du/dere isåfall intensiteten på vibrasjonene? Og syntes dere den ladet bra og fungerte lenge etterpå?

Hadde vært interessant å høre om vi er de eneste som har dårlig erfaring med denne, eller om det er flere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen erfaringer med den, men hva med å skrive et brev til de høyere oppe hos kondomeriet? I hvertfall siden den ble dårligere etter at dere fikk den tilbake fra butikken!

Gjest Blubberella
Skrevet

Ja, jeg ville vel helst ha gått videre med saken, siden jeg mener det ikke går an å ikke merke at den var defekt... Men kjæresten min sier at han ikke gidder å syte mer på Kondomeriet siden vi fikk så lite hjelp. Han mener at vi bare skal ta den på huggstabben og gi den en omgang med øksa... :lol:

Skrevet

Hehe! Skjønner han egentlig godt, og hadde det vært en til et par hundre kroner, så hadde jeg vært enig :P Men siden den er såpass dyr ville jeg ha tatt det videre.. Greit at den var på tilbud, men den koster jo 1400kr til vanlig, så den burde virkelig fungere!

Skrevet

Det er fint det høres ut som det er kyndige mennesker på kondomeriet da. De hadde "ristet og slått på den"??? Hvis den var en smule defekt fra før, så ødela de den vel bare enda litt til ved å slå på den. :ler: Huff... Nei, jeg hadde nok skrevet et brev til høyere hold i kondomeriet. :)

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg har vel en mistanke om at den muligens var godt "brukt", siden det var den siste de hadde igjen og siden den var nedsatt. Kanskje den har vært testet ut på diverse nesetipper og slått av og på av nysgjerrige kunder over lengre tid. Kanskje til og med ristet og slått på... :sukk:

Rett og slett en godt brukt utstillingsvare...

Nei, man blir jo litt skuffet av sånt. Nå har det liksom gått litt for lang tid til at vi gidder å begynne å bråke igjen (tror vi klaget rett før jul eller noe), så det er vel en sak vi anser som tapt. Sinnfluten står bare å støver ned, da vi anser den som totalt ubrukelig.

Synd å si det, men vi blir nok ikke å kjøpe noe via kondomeriet neste gang. Man går ikke å klager på et sånt produkt bare for gøy liksom, så de burde jo skjønt at det virkelig var noe feil med den... Og at den neppe blir bedre av å ristes/slås på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...