Atea Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Nå har jeg bare scannet overskriftene fra de to siste dagene og det er bare kaos og rot og surr og tull, virker det som. Jeg har ikke telt antall innlegg, men de strekker seg over par, tre sider minst. Er det så mye kaos i forhold og så mange "frustrerte fruer her`??? Jeg har ikke lest noen av innleggene, har mer enn ok med det surret jeg har i eget liv. Men for meg virker det som om det er mye, dvs. masse surr og fortvilethet og ikke så veldig mye tillit og trofasthet her, eller hva mener dere damer og andre?
Gjest Mea Culpa Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Naa er det vel ofte de som er misfornoeyde som skriver her saa det kan nok virke som om folk flest har problemer. Selv er jeg i et veldig bra forhold saa jeg foeler ikke for aa vaere aktiv her.
Gjest Sandbekken Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg blir faktisk litt paranoid av å lese i denne kategorien jeg.. tenker liksom at det ikke er håp for verden og at alle er utro heletiden Endret 28. april 2009 av Sandbekken
Gjest Bastian Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Det er fordi ingen spør om råd når de er lykkelige. Å bli usikker på sitt eget forhold fordi andre folk, som muligens ikke engang er ekte, ikke har det bra blir for svakt. Da bør man bare holde seg unna interenett i stedet.
Atea Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2009 (endret) Takk for svar dere. Til siste gjest. Det er ikke sant det du sier. Jeg har for noen år siden fått hjelp her inne, til å bryte fra et destruktivt forhold, men da var kg noe annet enn det er i dag, eller for å si det slik, jeg har vært så lenge borte at jeg ikke kjenner meg igjen og alle er nye her liksom... Det var ikke gode råd fra venninner jeg traff her (som jeg mailet med den gang), som fikk meg til å bryte, og mine venninner irl som hadde sitt å slite med, men deres støtte her betydde mye da mine foreldre mente jeg måtte holde ut ekteskapet pga økonomien osv. Jeg ble bare sjokkert, men det er jo mange brukere her inne. Endret 28. april 2009 av Fullmåne
Atea Skrevet 28. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2009 Joda gjest. Sukk... Men det kan være trygt å være anonym. Familien osv er gjerne indokrinerte og bryr seg null og niks, bare dere smiler som et par på julaften....gjerne med barn, da får de enda flere bilder i albumene sine.
Atea Skrevet 28. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2009 Jeg blir faktisk litt paranoid av å lese i denne kategorien jeg.. tenker liksom at det ikke er håp for veden og at alle er utro heletiden Ikke hele tiden. Tror at et parforhold vil oppleve (gjerne et skjult) sidesprang i løpet av ti tolv år, men kanskje jeg er av den naive varianten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå