Gjest Mea Culpa Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 (endret) Noen som har tips til hvordan man kan bruke svømming som trening? Jeg har liksom aldri svømt noe saerlig, men naa har jeg nettopp startet og kan fint svømme 1000m eller mer uten problemer. Bryst altsaa, crawl har jeg ikke helt faatt dreisen paa enda. Endret 28. april 2009 av Mea Culpa
Gjest Lance Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Noen som har tips til hvordan man kan bruke svømming som trening? Jeg har liksom aldri svømt noe saerlig, men naa har jeg nettopp startet og kan fint svømme 1000m eller mer uten problemer. Bryst altsaa, crawl har jeg ikke helt faatt dreisen paa enda. Hvordan bruke svømming som trening? Det er jo bare å svømme i vei. Hvor lang tid bruker du på 1000 m bryst? Hvor effektivt det er som trening avhenger jo av hvor god teknikken din er. Er den dårlig bruker du mye energi på 1000 m, er den god må du svømme lengre for å oppnå samme effekt. På den annen side er det gøyere å holde på når man kjenner at teknikken er god. Er det noen svømmekurs du kan melde deg på der du bor? Nå tenker jeg ikke på kurs for å lære å svømme, men for å bli bedre teknisk og lære flere stilarter. Jeg har gått et slikt kurs, og har fått mye mer dreis på svømmingen enn før.
Gjest Mea Culpa Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Hvordan bruke svømming som trening? Det er jo bare å svømme i vei. Hvor lang tid bruker du på 1000 m bryst? Hvor effektivt det er som trening avhenger jo av hvor god teknikken din er. Er den dårlig bruker du mye energi på 1000 m, er den god må du svømme lengre for å oppnå samme effekt. På den annen side er det gøyere å holde på når man kjenner at teknikken er god. Er det noen svømmekurs du kan melde deg på der du bor? Nå tenker jeg ikke på kurs for å lære å svømme, men for å bli bedre teknisk og lære flere stilarter. Jeg har gått et slikt kurs, og har fått mye mer dreis på svømmingen enn før. Jeg brukte vel ca. 40min., det var veldig folksomt saa det ble litt stopp og start. Glemte aa ta med brillene saa jeg svoemte ikke saa veldig fort heller. Jeg tenkte vel mest paa forslag til hvordan man kan variere det, intervaller o.l. Et kurs eller noe hadde sikkert vaert en ide. Kunne vaert greit aa forbedre teknikken litt.
Chanel.No5 Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Her var litt ulike programmer.. http://www.iform.nu/Crosslink.jsp?d=1211&a=4651
Gjest Mea Culpa Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Her var litt ulike programmer.. http://www.iform.nu/Crosslink.jsp?d=1211&a=4651 Takk, takk! Det maa proeves.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå