Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Bartendere som ikke drikker alkohol. Finnes de..?
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Bartendere som ikke drikker alkohol. Finnes de..? Blir det samme som en kokk som bare spiser grandis.
Draven Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Jeg kjenner en bartender som ikke smaker alkohol.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Finnes hvertfall kokker som lager mat de ikke spiser/tåler selv, så det finnes sikkert bartendere som er avholds og.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Det finnes sikkert avholds bartendere, men jeg tror det er vanskelig å bli skikkelig god uten å smake på det du lager selv. Da tenker jeg på bartendere som mixer drinker og slikt, ikke bare tapper øl og vin. En bartender som ønsker å være avholds kan jo eventuelt gjøre et ørlite unntak for å smake på drinker han selv lager. Han trenger jo ikke drikke masse, bare ta et par dråper på tunga for å kjenne om han har fått til den rette smaken når han mixer nye drinker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå