Gå til innhold

Flyttevask

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg har selt leil. min, og skal flytte til utlandet. Har valt å bruke byrå til å vaske ned, men har fått så varierte prisar, alt frå i underkant av 2000 til 3400. Leil er 56 kvm og vil vere heilt tom ved vask. Absolutt heilt tom, ingen skap eller noko vil vere att. Har nokon navn på eit byrå dei kan anbefale? Har fått anbefalt eit av ei venninne, men dei var absolutt dyrast.

Tusen takk for hjelpa!

Skrevet

Prisen avspeiler kanskje kvaliteten? Kan anbefale Oslo Renholdsservice, vi bruker dem hos oss privat en gang i uken. Perfekt resultat hver gang.

Skrevet (endret)

Vi fikk også veldig varierende prisantydninger da vi forhørte oss med ulike byråer sist vi flyttet. Vi valgte rett og slett de billigste. Vi tenkte at det er ikke som om den blir renere av å betale dobbel pris, og det verste som kunne skje var at de måtte komme tilbake for å gjøre det på nytt fordi det ikke var bra nok.

De billigste for oss ble Oslo Renholdskompani (1800 kr for en 50 kvm toroms leilighet). Selv om to jenter var der hele dagen var det altså ikke bra nok likevel, så de måtte avtale med de nye eierne å komme tilbake (gratis selvsagt) for å vaske på nytt. Det kostet jo uansett ikke noe ekstra for oss, og jeg kunne faktisk godt valgt dem igjen for om så de dyreste, som ville ha 4-5000 for jobben, hadde gjort det perfekt første gang hadde det ikke vært verdt prisen.

Endret av Arkana
Skrevet

Eg landar på dei i midten trur eg. Dei billigaste klikka i vinkel når eg sjekka referansane dei hadde på nettsida, og ingen av referansane kjente til dei/ jobba i firmaet lenger.

Andre erfaringar? Skulle gjerne hatt nokre namn evt linkar til heimesider. Eit venepar brukte byrå og etter å ha klaga og fått vaska om att 3 gonger så ga dei opp... Skulle gjerne ha sluppe det i alle fall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...