*Nessa* Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg bestilte linje hos BKK for en stund siden. Har vært mye problemer med linjen. Har ikke fått den linjen jeg har bestilt som de også har bekreftet at de kan levre denne linjen til meg via e-post og brev. Ringte Kundeservice for å høre hvorfor linjen var halvparten av det jeg hadde bestilt. ( Bestilte 20 mg linje ) Da sier kundebehandleren at de skulle ordne på linjen men at de bare leverte 13 mgb linje å at det som sto på hjemmesiden deres "var feil" . Vell har du skrivevansker også da siden de sender ut brev om at min 20mg linje er oppe og går, å bekrefter spesifikt hva linje jeg har bestil osv? Hva i all verden er dette for noe BULLSHIT???? En ting å si at man ikke kan levere mer enn 13 mg linje der jeg bor men å si det er en "feil på siden" Når det har stått å de leverer 20 Mg linje siden de begynte å levere bredbånd! Da må jo jeg også betale for 20 mg linje når jeg bare har 13. Blir så forbanna Å nå er jeg MØKK LEI av å ringe disse kundebehandlerene fordi at linjen ikke er som den skal. Hva skal jeg gjøre med dette???? Dette kan da ikke være lov ???? Endret 28. april 2009 av *Nessa*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå