sirka Skrevet 17. juli 2003 #1 Skrevet 17. juli 2003 Jeg har ganske store pupper (D cup) samtidig som jeg er ganske slank resten. (Ikke silikon!!) Jeg lurer på om mine pupper kommer til å vokse under graviditet slik det gjør på dem med mindre pupper. Jeg trenger IKKE større pupper for å si det slik.
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #2 Skrevet 17. juli 2003 Det varierer jo litt fra kvinne til kvinne. Men når melken produseres vil jo brystene øke i str. da, men de går jo ned rett etter amming for så å begynne å produsere melk igjen. Etterhvert som en kommer inn i amminga vil det jo stabilisere seg, men litt forandring kommer det jo til å bli.
Furstina Skrevet 17. juli 2003 #3 Skrevet 17. juli 2003 Troligen ökar de i storlek när du blir gravid och sedan får mjölk i brösten. Hur mycket (eller lite) brösten ökar skiljer sig från kvinna till kvinna. Jag har en vänninna som hade DD-kupa och var slank - ungefär som du - hennes ökade mycket och jag minns att hon svor över hur svårt det var att hitta BH som passade.
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #4 Skrevet 17. juli 2003 Min venninne gikk opp til 100 F... Ikke at hun var 100 rundt , men hun måtte ha denne størrelsen for å få plass til puppene i BH`n... Nå et år etter fødselen har hun søkt om bryst reduksjon.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå