Rotemor Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Vi er en familie med 3 barn. Store og små. Vi vil ikke ha hund fordi det krever litt i overkant. Katt har vi alltid hatt, men vi bor på ett område hvor det er plagsomt mange nok som det er... Noen forslag?
Troyamin Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Hvor mye tid er dere villige til å bruke på dyr? Hva med et par kaniner? En kastrert hann og en hunn kanin i sammen?
Rotemor Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 Vi har hatt kaniner tidligere. Syns det var litt lite å gjøre med de. Tenkt litt på marsvin..
la Flaca Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Vi har hatt kaniner tidligere. Syns det var litt lite å gjøre med de. Tenkt litt på marsvin.. Mer å gjøre med marsvin enn med kaniner? :klø: Da har du ikke gitt kaninene en fair sjanse. Jeg er veldig glad i kaniner og har hatt i mange år, det er noe spesielt med de små nurkene. Kaniner kan du bruke til masse! Mange større barn syns agility er gøy (hopping over hinder), de er lekne og morsomme og lærer fort å komme når du roper. De er veldig glade i mat, så det er lett å lære dem ting. Og de kan bli renslige som en katt, gå på dokasse. Jeg hadde ikke bur til min, bare matstasjon og dokasse. De gikk også løs både inne og ute, men da må forholdene ligge til rette for det. Ikke for mye trafikk og ikke for mye rev i nabolaget Mange vet ikke at det går an å ha kanin på den måten, men det er faktisk fullt mulig og veldig koslig. Kan egentlig ikke komme på noe annet dyr som kunne passet. Katt må da være triveligs og greiest? Herlige dyr som krever veldig lite sammenliknet med mange andre kjæledyr, men gir masse tilbake.
Gjest Mea Culpa Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Maa dere absolutt ha et dyr naa? Det virker ikke som du har saa veldig mye tid/interesse uansett.
Gjest hrph. Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Er ikke det for gale å holde dyr inne i bur? Synes folk skal tenke over om man har nok tid til dyr før man kjøper de. Kaniner og marsvin SKAL få løpe fritt iblandt. Egentlig er det litt feil å holde dyr i bur synes nå jeg, min mening.
Tabris Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Enig med gjest over her. Jeg vil ikke anbefale noen å skaffe seg et dyr som må tilbringe mesteparten av tiden i et bur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå