Gå til innhold

Hvor aktiv er du?

sirka

Anbefalte innlegg

Det er farlig med ferie... Jeg blir latere og latere for hver dag som går....

Hvor mye er dere i aktivitet hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lite i aktivitet, må innrømme det. Blir med en trilletur på butikken. That is it!

*noterer bak øret at jeg MÅ knø meg på SATS til uka*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fottur i fjellet, sykling ute og på ergometersykkel..leser til eksamen, joda jeg står på - som vanlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Jeg sykler til og fra jobben! :D

Men uff, det tar bare fire minutter hver vei...

Så i morgen skal jeg på fjelltur. For tiden er det for varmt til å være veldig aktiv i lavlandet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å ikke kutte ned på treningen selv om d er sommer og varmt i været, men noen av fredagsøktene må nødvendigvis utgå siden vi drar på hytta noen helger. Men kan jo si at d kompenseres m svømming på Frognerbadet innimellom treningsdagene. I tillegg blir d mange skogturer (turorientering) hele sommerhalvåret som erstatter skiturene om vinteren + en del sykling (liker ikke spinning, derimot sykling i friluft; JESS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. jeg har blitt latere nå som det er så varmt ja!!

Kom godt igang med fin rutine med en times trening minimum annen hverdag, gjerne hver dag, men nå som jeg både har truffet mann å date OG det er så varmt og solete at jeg lett bruker tiden alle andre steder en på treningsapparatet.

Dessuten så har vi sommerferie på dansinga, som jo vanligvis tar 7-8 timer i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykler til jobb (en halv time) og når jeg kommer på jobb tar jeg situps, pushups og ryggøvelser for å også trene litt overkropp. Det tar ca. et kvarter. Ellers går jeg lenger turer om sommeren, er faktisk mer sporty om sommeren enn om vinteren! Mer sykling og gåing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Er mer sporty om sommeren jeg også. Trener 4-5 ganger i uken hele året, men om sommeren går jeg ofte 1 time 3-4 ganger i uken i tillegg.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt utrolig lat i sommer. Det skjer så mye annet, har mye besøk, pusser opp litt i og utenpå leiligheten.....og plutelig har uken gått uten at jeg har fått trent noe som helst....... :oops: (dårlig samvittighet..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sykler endel, mer enn det jeg gjør når det er "vanlig" igjen, jogger osv. Men er fortsatt litt lat. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Blir veldig lite direkte trening nå om dagen.

Noen armhevinger inne før jeg legger meg, kanskje.

Orker ikke løpe i dette været.

Men går endel på jobb, samt til/fra, så får litt mosjon likevel.

Løper helst de få dagene det regner nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Trener to timer hver dag..ergometersykkel. En time morgen før frokost og en time en stund etter middag, 7 dager i uka.

Spiser 4 faste sunne måltider om dagen.

Nå i ferien tar jeg meg imidlertid to uker treningsfri og spiser alt av det jeg har lyst på og ikke spiser til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet meget bra, men trening annen hver dag. En del turgåing og sykling. Men etter 14 dagers ferie i Italia, har jeg enda ikke kommet tilbake til den vante rytmen (fy meg), så nå har jeg vært hjemme ei uke - uten en eneste time på treningsenteret. (Skal ta meg sammen til neste uke, og gå fast hver 2- eller 3 dag.)

Trener forøvrig mer om sommeren. Lettere å kombinere ferie og trening, enn studier og trening. (Så fremst en ikke er bortreist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hrmmm...

Er vanligvis treningsnarkoman, men en rekke ting har ført til laber aktivitet (skader på rekke og rad, oppussing, bryllup, utenlandstur...)

Har prøvd å jogge et par ganger i uken pluss å gå fra jobb (20 min) men det blir altfor lite! Magen er blitt dvask alt og hofteputene større...

:fy: Shame on me!!!

Ja, ja. Neste uke så... Neimen ikke lett å komme inn i det igjen når først rytmen er ødelagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Nja, ikke så mye som jeg har hatt lyst til.

Jeg har liksom blitt litt slapp, og det skjer for mye.

Pluss at jeg får snart en gjest som skal bo hos meg en uke. Tviler på at han er keen på at jeg trener istedenfor å være med han.

Så nei.. Ikke SÅÅÅ sporty :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...