Gå til innhold

Trenger forslag til ting å finne på på date. Date nr 2.

Anbefalte innlegg

Gjest Lisa Anna
Skrevet

Jeg har vært på en bra førstedate der vi snakket om at vi ville treffes igjen. Jeg vil gjerne ta iniativet denne gangen og spørre om vi skal treffe og finne på noe igjen. Er det greit å spørre om å møtes på cafe og ta en kaffe igjen eller burde jeg forelå noe annet?

Noen som har noen gode erfaringer og forslag for hva man kan gjøre på en date nr.2?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Eli_*
Skrevet

Dere må ikke være så kreative med å finne på alt mulig enda, men kanskje dere kunne gå en tur. Kino?

Skrevet

Nå som det begynner å bli greit vær er kanskje en spasertur en god idé? Da får man mulighet til å prate sammen, og dersom praten stopper opp kan man jo alltids snakke om ting man passerer på veien :)

Mulig du får poeng for å være kreativ og sproty også ;)

Skrevet

Jeg ville valgt noe der dere har mulighet til å snakke sammen og bli bedre kjent siden det er andre daten. Kafe eller en spasertur er jo koselig. Hvis dere går en tur kan dere også finne en fin plass og sette dere også hvis været er fint.

Skrevet
Nå som det begynner å bli greit vær er kanskje en spasertur en god idé? Da får man mulighet til å prate sammen, og dersom praten stopper opp kan man jo alltids snakke om ting man passerer på veien :)

Mulig du får poeng for å være kreativ og sproty også ;)

Du kan jo legge opp til en skikkelig stor kveld. be han med ut å gå en tur, så kansje stikke på en resturant og en film;-)(han spandere seff:P). Er alltid koselig å bare gå en tur(bare ikke i byen).

Skrevet

^ Hvorfor i all verden skal han spandere??

Spasertur synes jeg høres kjempekoselig ut :)

Skrevet (endret)

Ja, hvorfor skal han spandere? Jeg synes det er mer naturlig at den som inviterer også spanderer. Hadde noen invitert meg ut på middag, og så forventet at jeg skulle spandere hadde jeg blitt ganske sur.

Endret av Glør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...