Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #1 Skrevet 17. juli 2003 noen som har anelse om hvor i oslo de utfører neglstøperi?
Cita Skrevet 17. juli 2003 #2 Skrevet 17. juli 2003 Her kanskje ?? http://home.no.net/oslonegl/ http://www.tonelise.com/ http://www.studiogalaxy.no/ Cita
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #3 Skrevet 17. juli 2003 prisene ligger tydeligvis rundt 600 kr. men er det noen som vet om det er forskjell på negler som må etterfylles og andre typer, elle rmå man ha slike som må etterfylles? det kostet jo nesten like mye å sette dem som å etterfylle dem. hvor ofte må det skje eventuelt? anbefales støpenegler?
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2003 #4 Skrevet 17. juli 2003 Vet om ei i Teatergaten.. søt og grei jente med egen bedrift bare atten år gammel - rimelig og flink. Kristine heter hun.. gå å besøk henne
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #5 Skrevet 18. juli 2003 mysan, vet du om dette er seriøst eller bare "svart"vil sørge for at det er ordentlige saker. hvor i teatergaten da? vet du det?priser?
Kaktus Skrevet 18. juli 2003 #6 Skrevet 18. juli 2003 Jeg går til ei på Storo-senteret - utdannet på Negleakademiet. Du kan bare ringe Negleakademiet og spørre om de kan anbefale noen i nærheten av der du bor. Akrylnegler (som jeg har) støpes. Det koster litt i overkant av 600 kroner første gang og trenger etterbehandling ca. hver 4. uke (500 kroner). Akrylen vokser da ut sammen med neglen din og må files ned underveis. Hvis du ikke har lange negler, setter de på en tipp første gangen. Hvis du har sterke negler fra naturens side, kan du ta fransk manikyr. Men støpeneglene er mye kraftigere (tykt lag med akryl oppå neglen din) og helt umulige å brekke. Så hvis du har sprø negler, kan det fort være bortkastede penger. Jeg stortrives med mine akrylnegler - hendene ser bare så utrolig mer velpleide ut...
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2003 #7 Skrevet 18. juli 2003 mysan' date=' vet du om dette er seriøst eller bare "svart"vil sørge for at det er ordentlige saker. hvor i teatergaten da? vet du det?priser?[/quote'] Hun driver seriøst. Jeg husker ikke hva hun kaller det, men teatergaten er bare en liten gate, så du finner det helt sikkert.... Vent skal jeg se om jeg finner det i katalogen... Rihm's Ann Christin Negledesign Teaterg. 8 0180 Oslo .... telefonnummer fjernet, det er ikke tillatt etter våre regler. Fredagsbarn (mod) Det er sikkert denne, det kan jo ikke ligge flere i den lille gatestumpen.. Hun hadde dessverre ikke med seg visittkort da jeg snakket med henne, men prøv her i hvert fall
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #8 Skrevet 18. juli 2003 tusen takk for hjelp alle sammen. begynt å bli litt i tvil nå om disse neglene, jeg har alltid svært korte negler som aldri blir lange. men med slike støpenegler så er man jo avhenging av at en må ettrefylle hver fjerde uke slik som nevnt. og det kommer jo på 500 kr pr mnd. det kan jo bli litt dyrt og det er vel ikke så veldig pent i lengden heller, er det? det blri jo en kostnad. og hvordan får man fjernet det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå