Gå til innhold

er solkrem Femi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at 2 av tre menn ikke brukte solkrem fordi de mente det var femi.

Og da lurt jeg på: er det dermed mer macho med rynker og hudkreft?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solkrem er ikke femi. Man bruker solkrem for å ikke bli brent om sommeren. Jeg ser ikke noe femi i det.

Skrevet

Det er overhodet ikke femi. Det er rett og slett idioti å ikke beskytte seg i sola.

Skrevet

Det er ikke femi, men fullt av kjemisk dritt. Jeg synes det er vanskeligå vite hva som er trygge solkremer, og foretrekker å være i sola i naturlige doser for huden.

Skrevet
Det er overhodet ikke femi. Det er rett og slett idioti å ikke beskytte seg i sola.

:jepp:

Gjest postsekk
Skrevet

Når til og med Pondus bruker solkrem, så vil jeg si det er trygt for den gjengse homofobe mannen å gjøre det.

Skrevet
Når til og med Pondus bruker solkrem, så vil jeg si det er trygt for den gjengse homofobe mannen å gjøre det.

Pondus er rasjonell. Ergo bruker han solkrem.

Skrevet

Hudkreft er jaggu ikke spesielt mandig da.

Gjest postsekk
Skrevet
Pondus er rasjonell. Ergo bruker han solkrem.

Du har ikke lest så veldig mange striper skjønner jeg.. :gjeiper:

Skrevet

Nei, men det er mer maskulint å gå med stygge sår etter å ha blitt solbrent.

Gjest LanaLane
Skrevet

Hjelpes...solkrem er femi og lypsyl er visstnok femi.

Jeg takler ikke gutter med sprukne lepper som nekter å bruke lypsyl fordi det er jentete.

Tvinger kjæresten min til både lypsyl og solkrem, men å bruke skrubbekrem, plukke øyenbryna og parfyme, det gjør han.

Jeg er som en mamma til tider altså (husk å puss tenner,har du tatt på deg ren boxer, vask ansiktet, smør deg inn). Litt OT, men var et lite hjertesukk fra meg.

Skrevet

For meg kommer det mer om hva man er blitt lært opp til å gjøre..

I min familie er solkrem veldig viktig. Vi har sikkert flere hyller med solkrem som vi bruker opp i løpet av året.

Da jeg skulle til kjærestens hytte i Sandefjord ble det plutselig 26 grader i skyggen og da spurte jeg hvor solkremen var.. Der hadde de bare sololje og sterkeste var typen 10. Og da måtte jeg tvinge han til også å smøre seg...

Så virker som enkelte familier kanskje bare tar det som gitt at om sommeren blir man solbrent?

Skrevet

For et par år siden fikk min far hudforandringer i ansiktet, og måtte fjerne en del hud. Han fikk sterke advarsler av legen, og beskjed om at dette skyldtes sannsynligvis en god del kraftige forbrenninger i ungdomstiden og tjueårene. Han har nå endelig begynt å ta dette skikkelig på alvor, og smører seg med spf 50 hver gang han er ute i sola.

Jeg bedriver også "tvangsmøring" av min mann om sommeren, om jeg ikke passer på han blir han solbrent rett som det er. Helt utrolig at det er mulig å være så uforsiktig, jeg skjønner ikke hva de tenker på. Hudkreft er i hvert fall ikke macho.

Gjest Methuselah
Skrevet
Er hudkreft femi? :ler:

Hudkreft er ekstremt femi. Jeg er sikker på at alle menn som har hudkreft er homser

Om du ikke forstår det så tuller jeg bare

Skrevet
Du har ikke lest så veldig mange striper skjønner jeg.. :gjeiper:

Jeg har lest ekstremt mange Pondus-striper, og basert på det vil jeg si at Pondus er den mest rasjonelle mannen i gata. Nettopp derfor bruker Pondus solkrem.

Skrevet

Nei, jeg synes det aldeles ikke er femi. Solkrem er en fin ting, for både menn og kvinner.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...