Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Har over lengre tid vurdert å klippe lugg på meg selv, men har ikke gjort d enda fordi jeg skifter mening annahver time omtrent... Er så redd for å angre. Har hatt lugg tidligere, og da irriterte jeg meg over at den hele tiden delte seg - slik at jeg ikke bare hadde èn pannelugg, men 7-8 Årsaken da kan ha vært at den rett og slett ikke var tykk nok.. Nå lurer jeg altså på om noen her kan komme med argumenter for og imot pannelugg - kanskje d kan hjelpe meg til å BESTEMME MEG!!! På forhånd tusen takk <3
hufsa! Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Heia,jeg har hatt begge deler mange ganger..Ikke noe tygt hår her heller men nå har jeg lugg.Har klippa en rett lugg og har hårt framover på hele toppen så den blir kjukk og bruker rettetang hver dag og er nå kjempefornøyd med lugg.Syntes det blir litt gørrt med den lange som enten henger ned med sideskill eller midtskill.
Hilde Christina Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Jeg har nettopp klippet pannelugg på meg selv og sier skal! Det kommer selvfølgelig an på hva slags ansikt du har og hva som vil kle deg, men jeg har blitt mer og mer fan av pannelugg. Trolig fordi det er så få som har det så blir litt unikt på et vis Jeg har ikke spesielt tykt hår og har klippet den akkurat tykk nok til at den ikke deler seg i flere deler.
cherryblossom! Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Vanskelig! Jeg har aldri blitt fornøyd når jeg har hatt lugg,tror rett og slett håret mitt ikke er laget for det..men synes det er veldig fint på andre da:) Synes du skal jeg,det vokser jo ut igjen;) Hilde Christina: Du ble fin da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå