Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Hva tror dere om dette opplegget? Strandklar er det ikke så farlig med, men jeg skulle gjerne blitt litt strammere. Er det virkelig mulig på 4 uker? Med et såpass enkelt program? Til orientering anser jeg utgangspunktet mitt som rimelig bra, i og med at jeg er tynn - men dvask.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Kanskje du kan trene vekter og springe 24/7 ? Jeg tror iallefall ikke pa slikt fanteri! Da mener jeg, man er ikke fullt fit form med mindre man allerede trener og har gjort dette, og skal gjoere en ekstra innsats rett foer sommeren. utslag, ja, mye? : nei
Fluffie Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Tja, om man gjoer de oevelsene annenhver dag (altsaa mer enn to ganger per uke) i en maaned saa kan det godt hende man vil merke at kroppen er strammet opp litt og man har litt bedre holdning. Men som gjest over, saa har det nok ikke den helt store effekten annet enn hvordan man selv foeler seg (man foeler seg generelt bedre naar man faar trent regelmessig).
Gjest lucy d-.-b Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Vi har alle ulikt utgangspunkt for å få en trent kropp, vi har forskjellige gener og reagerer derfor ulikt på trening. Hvis du er en person som lett får definerte muskler ser jeg ingen grunn til at man ikke klarer å stramme opp litt i løpet av 4 uker. Men hvis du ikke ser noen forskjell er det heller ikke unormalt. Det er jo uansett et perfekt tidspunkt å teste det ut på, syns du ikke? Hvis du er slank er det større sjanse for at musklene synes fortere enn om du hadde vært overvektig. Det som er så fint for oss jenter er at vi ikke får store "guttemuskler", men istedet blir vi en strammere utgave av oss selv. Litt mer overkropp og skuldre gir en pen silhuett og gjør de fleste jenter mer symmetriske. Heldigvis er det jo litt mer enn 4 uker til den virkelig store bikinisesongen begynner (slutten av juni?). Sett igang med programmet, det ville jeg gjort hvis jeg var deg. Det er jo gøy å trene, kanskje det inspirerer til å gjøre det regelmessig videre også? Husk å gi deg selv nok utfordringer til at du får fremgang i løpet av ukene. Jeg ville gått for 3-4 økter hver uke, hvis du har tid og orker det. Husk å la musklene restituere mellom hver økt, altså ikke ta samme muskelgruppe 2 dager på rad, hvis du ikke lar dem få hvile ender du opp med å bryte dem ned istedet for å bygge dem opp. Og, forresten, de såkalte "enkle" øvelsene er veldig gode basisøvelser som tar store muskelgrupper og tjener mer enn bare et pent ytre, du forebygger også belastningsskader. God trening!!
Chanel.No5 Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 All trening er absolutt bedre enn ingen trening og om du ikke trener noe fra før vil du nok merke det på kroppen om du følger programmet, men det er viktig å øke etterhvert, gi kroppen noe å bryne seg på for å unngå at den blir vant til treningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå