Gjest Zirine Skrevet 21. juli 2003 #21 Skrevet 21. juli 2003 og den årsaken finner man i andre enn den som eier problemet?
waco Skrevet 21. juli 2003 #22 Skrevet 21. juli 2003 Det er provoserne å gjemme flasker for alkiser, men slikt forstår kanskje ikke du?
waco Skrevet 21. juli 2003 #24 Skrevet 21. juli 2003 Svaret ligger i spørsmålet jeg stilte, og jeg hadde rett, - du forstod det ikke. Det beste som skal til for å hindre alkiser i å drikke for mye, er selvsagt å prate med dem, og sørge for at dem har det hyggelist mulig med minst mulig drikke,.... MEN NEIDA... sånn tenker ikke dere, dere legger all skyld for deres elendighet i deres egne hender, - mens dere baksnakker alkisene og forteller høylydt hvem som har et problem, - hvem som ikke burdet vært invitert.... dere gjør det jævligst mulig. - med et resultat at det bælmes mer. At dere ikke forstår dette er en annen sak.... Waco
*marte* Skrevet 21. juli 2003 #25 Skrevet 21. juli 2003 Svaret ligger i spørsmålet jeg stilte, og jeg hadde rett, - du forstod det ikke. Det beste som skal til for å hindre alkiser i å drikke for mye, er selvsagt å prate med dem, og sørge for at dem har det hyggelist mulig med minst mulig drikke,.... MEN NEIDA... sånn tenker ikke dere, dere legger all skyld for deres elendighet i deres egne hender, - mens dere baksnakker alkisene og forteller høylydt hvem som har et problem, - hvem som ikke burdet vært invitert.... dere gjør det jævligst mulig. - med et resultat at det bælmes mer. At dere ikke forstår dette er en annen sak.... Waco vet ikke hva annet det er å si til dette innlegget....
Gjest Zirine Skrevet 21. juli 2003 #26 Skrevet 21. juli 2003 Hør nå på moren din når hun ber deg om å komme deg til sengs i ordentlig tid om kveldene waco. Det er ikke bra for små gutter å sitte oppe sammen med voksne kvinner så lenge på kvelden. Kjedelig blir det fort også - når man bare snakker voksenprat. :så husj: Vær flink nå!
VesleBråka Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #27 Skrevet 21. juli 2003 ::husj:: ut av tråden min waco. Hvis du ikke kan bidra konstruktivt, så kan du gå og plage noen andre. Hvis du hadde giddet å lese åpningsinnlegget, så ser du at redusert tilgang på alkohol var et alternativ. Så det er ikke vits i å slå deg i panna.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #28 Skrevet 22. juli 2003 Det er en kjent sak waco, at alkoholikere er egoistiske og legger skylda på all sin elendighet over på andre, især sin nærmeste familie Med dette finner de "gode" unnskyldninger til å drikke mer, fordi alle er så fæle med de Det skulle være unødvendig å måtte finne "barnevakter" til folk i festlig lag, det vil bli kjempeslitsomt og ikke en fin fest for "barnevakten" som mest sannsynlig er i nærmeste familie med alkoholikeren. Mitt syn på saken, alkoholikere, alkoholmisbrukere eller surmulere og negative kranglefanter: det er ufint og respektløst og gjøre noe som helst som kan være til sjenanse eller til og med ødelegge stemningen på en slik dag!!!! Mitt råd: Prat med de som kan ødelegge stemningen, referer gjerne til tidligere hendelser og be om respekt på deres store dag. Få bartendere og de som sitter i nærheten av disse til å følge med, og send dem hjem ved første antydning til uaksebtabel oppførsel. Og wako: hvis du driter deg ut en eller to ganger kan du unnskyldes, hvis du fortsetter uten å ta lærdom av å såre andre mennesker, så er det DITT problem å forandre deg og forandre holdningene til hva andre mener om deg!!!! Noe annet er egoistisk! Alida
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå