Gå til innhold

Alkohol og alkoholikere

Fremhevede innlegg

Gjest Zirine
Skrevet

og den årsaken finner man i andre enn den som eier problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er provoserne å gjemme flasker for alkiser, men slikt forstår kanskje ikke du?

Gjest Zirine
Skrevet

Svar heller på spørsmålet, lillegutt.

Skrevet

Svaret ligger i spørsmålet jeg stilte, og jeg hadde rett, - du forstod det ikke.

Det beste som skal til for å hindre alkiser i å drikke for mye, er selvsagt å prate med dem, og sørge for at dem har det hyggelist mulig med minst mulig drikke,.... MEN NEIDA... sånn tenker ikke dere, dere legger all skyld for deres elendighet i deres egne hender, - mens dere baksnakker alkisene og forteller høylydt hvem som har et problem, - hvem som ikke burdet vært invitert.... dere gjør det jævligst mulig. - med et resultat at det bælmes mer.

At dere ikke forstår dette er en annen sak....

Waco

Skrevet
Svaret ligger i spørsmålet jeg stilte, og jeg hadde rett, - du forstod det ikke.

Det beste som skal til for å hindre alkiser i å drikke for mye, er selvsagt å prate med dem, og sørge for at dem har det hyggelist mulig med minst mulig drikke,.... MEN NEIDA... sånn tenker ikke dere, dere legger all skyld for deres elendighet i deres egne hender, - mens dere baksnakker alkisene og forteller høylydt hvem som har et problem, - hvem som ikke burdet vært invitert.... dere gjør det jævligst mulig. - med et resultat at det bælmes mer.

At dere ikke forstår dette er en annen sak....

Waco

:murvegg: vet ikke hva annet det er å si til dette innlegget.... :roll:

Gjest Zirine
Skrevet

Hør nå på moren din når hun ber deg om å komme deg til sengs i ordentlig tid om kveldene waco. Det er ikke bra for små gutter å sitte oppe sammen med voksne kvinner så lenge på kvelden. Kjedelig blir det fort også - når man bare snakker voksenprat.

:så husj:

Vær flink nå!

Skrevet

::husj:: ut av tråden min waco. Hvis du ikke kan bidra konstruktivt, så kan du gå og plage noen andre. Hvis du hadde giddet å lese åpningsinnlegget, så ser du at redusert tilgang på alkohol var et alternativ. Så det er ikke vits i å slå deg i panna.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er en kjent sak waco, at alkoholikere er egoistiske og legger skylda på all sin elendighet over på andre, især sin nærmeste familie :wink:

Med dette finner de "gode" unnskyldninger til å drikke mer, fordi alle er så fæle med de :wink:

Det skulle være unødvendig å måtte finne "barnevakter" til folk i festlig lag, det vil bli kjempeslitsomt og ikke en fin fest for "barnevakten" som mest sannsynlig er i nærmeste familie med alkoholikeren.

Mitt syn på saken, alkoholikere, alkoholmisbrukere eller surmulere og negative kranglefanter: det er ufint og respektløst og gjøre noe som helst som kan være til sjenanse eller til og med ødelegge stemningen på en slik dag!!!!

Mitt råd: Prat med de som kan ødelegge stemningen, referer gjerne til tidligere hendelser og be om respekt på deres store dag.

Få bartendere og de som sitter i nærheten av disse til å følge med, og send dem hjem ved første antydning til uaksebtabel oppførsel.

Og wako: hvis du driter deg ut en eller to ganger kan du unnskyldes, hvis du fortsetter uten å ta lærdom av å såre andre mennesker, så er det DITT problem å forandre deg og forandre holdningene til hva andre mener om deg!!!! Noe annet er egoistisk!

Alida

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...