*Nessa* Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 (endret) " jeg skal gjøre det senere, skal bare se ferdig dette prgrammet. " Kvinnen: Hva vil du ha til middag? Mannen: Samma det. Finnes også en for menn om kvinnen som inspirerte meg til å lage denne tråden her Endret 28. april 2009 av *Nessa*
Gjest LanaLane Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Han(lei seg for noe) Hun: Hva er det kjære? Han: Jeg vil ikke snakke om det akkurat nå, skal si det til deg i morgen. Dagen etter: Hun: Hei, vil du snakke nå eller? Han: Nei, i dag er jeg jo ikke lei meg.
*Nessa* Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 Han(lei seg for noe) Hun: Hva er det kjære? Han: Jeg vil ikke snakke om det akkurat nå, skal si det til deg i morgen. Dagen etter: Hun: Hei, vil du snakke nå eller? Han: Nei, i dag er jeg jo ikke lei meg.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 "Jeg trodde du likte å gjøre alt husarbeidet alene, er det ikke derfor du gjør det?".
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 " Hva er egentlig vitsen med å rydde?, det blir jo rotete igjen uansett."
*Nessa* Skrevet 28. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2009 " kan du lage noe mat til meg, din smaker så mye bedre enn min"
Draven Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 "Skal bare ha den litt inne.." Kaster stein i glasshus;)
Gjest Hilde K S Skrevet 28. april 2009 #8 Skrevet 28. april 2009 "Hm? Jeg har jo sagt at jeg elsker deg en gang. Har jeg trukket det tilbake, kanskje? HÆ?"
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #9 Skrevet 28. april 2009 "Skal bare ha den litt inne.." ?????????? Og med det mentes...??
Draven Skrevet 28. april 2009 #10 Skrevet 28. april 2009 ?????????? Og med det mentes...?? Det var bare et sitat fra en situasjon i en seng hvor jenta lå avkledd og mente fyren måtte være forsiktig. Hvorpå fyren svarer: Jeg skal bare ha den litt inne. Har hørt den i mange settinger, så den må jo ha rot i virkeligheten.
Gjest hehe Skrevet 28. april 2009 #11 Skrevet 28. april 2009 ?????????? Og med det mentes...?? aldri vært borte i det tidligere? Har selv sagt det til gutten da.. det ble jo ikke med bare litt da
GlaJenta88 Skrevet 28. april 2009 #12 Skrevet 28. april 2009 Han: Jeg kan godt rydde, men da gjør jeg det når jeg vil. Hun: Jammen, nå har jo gått en uke siden du sa at du skulle "gjøre det snart". Han: Ja. Jeg har ikke hatt lyst enda.
Rexina Skrevet 28. april 2009 #13 Skrevet 28. april 2009 " Hva er egentlig vitsen med å rydde?, det blir jo rotete igjen uansett." Sånn tenker vel kvinner også? I hvert fall noen! *Jeg tror dama blir kåte av at jeg slenger fram pikken og kommanderer hu til å suge meg* *Forspill, hva er det?* På utestedet: *Hvis jeg begynner med et kompliment før jeg ber henne med meg inn på do, kan hun ikke motstå meg* Ok, veldig satt på spissen da:)
Gjest Shelob Skrevet 28. april 2009 #14 Skrevet 28. april 2009 Min eks. Jeg gikk mann av huset for å skaffe barnevakt ettersom han skulle på guttetur og jeg skulle jobbe helg. Ettersom det var skikkelig guttetur (mao fest og fyll) skulle han selvsagt slippe å ha med ungen. En stund etter hjemkomst viste det seg at de andre gutta hadde hatt med seg sine unger, min kjære "ville bare slippe ansvaret". Han var den eneste på turen med barnefri. Mens jeg kjørte rally og stressa livet av meg for å rekke nattskift, barnevakt osv. Burde i alle fall ha fixa barnevakta sjøl. Hilsen no more missus nice guy.
Gjest Shelob Skrevet 28. april 2009 #15 Skrevet 28. april 2009 Min eks. Jeg gikk mann av huset for å skaffe barnevakt ettersom han skulle på guttetur og jeg skulle jobbe helg. Ettersom det var skikkelig guttetur (mao fest og fyll) skulle han selvsagt slippe å ha med ungen. En stund etter hjemkomst viste det seg at de andre gutta hadde hatt med seg sine unger, min kjære "ville bare slippe ansvaret". Han var den eneste på turen med barnefri. Mens jeg kjørte rally og stressa livet av meg for å rekke nattskift, barnevakt osv. Burde i alle fall ha fixa barnevakta sjøl. Hilsen no more missus nice guy. Må bare halvbittert legge til at han ALDRI skjønte hva han hadde gjort galt. Er det rart det skar seg..
Rexina Skrevet 28. april 2009 #16 Skrevet 28. april 2009 Kom på to til: *Hvis jeg bare unngår problemet, går det vekk* Alternativt. *Hvis jeg bare unngår å svare på sms'er fra en dame, skjønner hun at jeg ikke er interessert*
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #17 Skrevet 28. april 2009 "Jammen, du ønsket deg jo en ny støvsuger..." Ja da, men ikke nødvendigvis som en bursdagsgave...
Rosalie Skrevet 28. april 2009 #18 Skrevet 28. april 2009 Syns det meste her passer like godt på damer som på menn, jeg, da.
angeleyes Skrevet 28. april 2009 #19 Skrevet 28. april 2009 "Hm? Jeg har jo sagt at jeg elsker deg en gang. Har jeg trukket det tilbake, kanskje? HÆ?"
Gjest Gjest_lina_* Skrevet 28. april 2009 #20 Skrevet 28. april 2009 Min ex hadde en utrolig god logikk..... Vi hadde akkurat kommet fra sykehuset med poden, da han fortalte at han skulle på en "siste fisketur" med gutta.( den sesongen) Da jeg spurte om han spøkte så var svaret"herregud..det er siste sjanse iår, og barnet får jeg jo sett når jeg kommer hjem også!....logikk...hm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå