Gå til innhold

JENTER! Tv-hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go for it!!!!

Skrevet

Helt enig! Kjøp i vei!

Gjest Vestlandslefsa
Skrevet

Jeg ville hatt den tven :goodbye: Men er ein forutsetning at hun ønsker seg en ny tv da :)

Skrevet

har selv ett nytt samsung tv og er stoorfornøyd :)

hun blir nok fornøyd med det :)

Skrevet

enig med de andre jentene, go for it!

Den var dødslekker:D

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville aldri i verden hatt den, synes den var tacky.

Men du vet vel bedre hva din egen kjæreste liker enn vi andre jenter gjør! :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er jeg ikke helt sikker på hva som menes med "tacky", men jeg tviler på at jeg er enig.

Syns tv'n var fin, uten knapper og lys. Får assosiajoner til strømlinje og eleganse. Så absolutt en man kan ha i stua! :gjeiper:

Skrevet
Jeg ville aldri i verden hatt den, synes den var tacky.

Men du vet vel bedre hva din egen kjæreste liker enn vi andre jenter gjør! :-)

Tacky? Det er vel alt annet enn tacky?

Fikk denne videone sent til meg. Hvis du mener att denne er tacky, har du nok misforstått ordet.

Ek2yzUeBkmU

Skrevet

Jeg ville ikke hatt en rød tv i min stua uansett, den vil skille seg ut for mye.

Skrevet

Den er jo ikke rød-rød! Bare litt :fnise:

Kjøp i vei!

Skrevet
Den er jo ikke rød-rød! Bare litt :fnise:

Kjøp i vei!

Akkurat! Besøk www.ledtv.no og se på bilder og videoer. Ok, det er spor av rødt. Men jeg vil ikke kalle den "en rød TV". hei..

Skrevet

Jeg er enig med majoriteten! :Nikke: Den var skikkelig fin. Når det gjelder kvalifikasjonene osv aner jeg ikke. Det er det mannen som tar for seg her i huset. :fnise: Når vi kjøpte den TVn vi har nå, trålet han tester på tester på internett for å finne den "perfekte". Nå var jeg litt skeptisk, for den har litt blåskjær og litt "glitter" i seg, men det synes virkelig ikke. Så om den er rød og min er blå er vel egentlig ett fett. :ler:

Dessuten er det jo tanken som teller, da. Hvis hun absolutt ikke vil ha noe rødt i den, så finnes den vel i helsvart også?

Skrevet

Vel, jeg likte den når jeg så på bildene, men ombestemte meg etter å sett den tven "live" i butikken. Fordi den er faktisk ganske rød, hehe.

Gjest Gjest
Skrevet
Fikk denne videone sent til meg. Hvis du mener att denne er tacky, har du nok misforstått ordet.

Er vel heller at man har ulik definisjon av ordet tacky enn at noen misforstår.

Jamfør ordet harry, som Are Kalvø har skrevet en hel bok om, der man tydelig ser at det varierer stort hva ulike mennesker anser som harry.

Skrevet

Jeg synes ikke noe særlig om andre farger enn svart, grått og til nød hvitt på slike produkter, så jeg ville ikke valgt denne. Dessuten hadde jeg heller ikke ville kjøpt LED-tv enda; teknologien er for ny til at det er "trygt" og den vil muligens lett bli utdanket av andre og bedre LED-tv'er om ikke så lenge. Dette er i alle fall noe jeg ser på som viktig ved valg av slike produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...