Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Northstar_
Skrevet

Hei :roll:

Jeg har prøvd å logge meg inn, men fikk det ikke til. Jeg har nemlig et lite delikat problem... Jeg var på ferie for en liten stund siden og møtte som seg hør og bør en utroooolig nydelig gutt. Problemet er at han bor på Andre siden av jorden og er allt for ung for meg! Vi møttes i Nederland og han bor i Australia. Han er bare 20 år mens jeg er 28 år og nesten gammel dame.

Jeg føler meg ikke så veldig gammel for alderen, men når jeg tenker på alderen hans så føler jeg meg ikke ung heller. Han er ganske voksen for alderen, og sier han bare har vært sammen med jenter på min alder? Det får meg jo til å tenke litt det også... :roll:

Jeg reiser til Amsterdam for å besøke han om 2 uker, men blir ikke kvitt tanken på at jeg gjør noe overilt... Han skriver de mest vidunderlige kjærlighetsbrev til meg, og er jeg bare forelsket i oppmerksomheten? Men hvis det bare er oppmerksomheten det her er snakk om, så hvorfor slår hjertet mitt hvergang jeg hører fra han? Hvorfor er jeg så svett i håndflatene? :oops:

Han har også bestilt bilett for å komme til Norge om 1 1/2 mnd og det før jeg har vært og besøkt han igjen... Fikk litt panikk av det også :o

Noen som kan si noe om forhold med så stor aldersforskjell gale veien?

Hver så snill og del deres erfaringer og synspunkter med meg. Uansett om de er possitive eller negative...

:-? Northy :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Northstar_
Skrevet

Beklager rotet over... Jeg hadde litt problemer med maskinen min akkurat da... :ler: inlegget ser jo litt sykt ut...

:-? Northy :-?

Skrevet

litt psykt.. :ler: skvatt så jeg nesten datt av stolen jeg.

Forøvrig ser jeg ikke problemet med aldersforskjellen, føler dere at det er riktig så er alder ingen hindring..

Gjest Anonymous
Skrevet
Noen som kan si noe om forhold med så stor aldersforskjell gale veien?

"Gale veien"? La for all del ikke sånne idéer ødelegge for deg.

Om han er 20 og du 28, so what? Når han er 41, er du 49... woooh, skal si det var dramatisk... blæh. Det finnes selvsagt en og annen tosk som føler seg forpliktet til å mene (og si) at det er noe galt med at du er eldre enn ham, men det må du bare prøve å ignorere.

Jeg synes ikke det er NOE galt i at det kan være aldersforskjell den ene eller andre veien.

(Sorry, kunne ikke dy meg. :ler: )

Gjest Anonymous
Skrevet

Lytt til magefølelsen din! Uansett, det er vel verdt å gi kjærligheten en sjanse da - tenk om han er "DEN RETTE"?? Livet er et sjansespill. Gled deg over forelskelsen og de gode følelsene. Gled deg til å møte han igjen. :P

Og du; alderen er ingen hindring - og du er vel ingen gammel dame vel, nærmer deg kremalderen til jenter, ikke sant?? :wink:

LYKKE TIL!! :P

Klem fra "30"

Gjest gjest1
Skrevet

Det der er da vel ingen alderforskjell vel? Verre for meg som forelsket meg sinnsykt i en tjuefemåring i fjor... jeg kunne vært moren hans, sånn rent teoretisk hvis jeg hadde begynt litt tidligere.... Det gikk heldigvis over da...

Skrevet

Jeg hadde ikke latt meg stoppe av en slik aldersforskjell.

Jeg traff mannen min når han var 24 og jeg 30. Jeg hadde barn, eget hus og var i det hele tatt godt etablert i "voksenlivet", (var skilt da..),mens han ikke hadde noen forpliktelser, og levde det glade ungkarslivet.

Ingen rundt oss trodde at dette forholdet kom til å vare, men det har det gjort i 8 år nå :D

Jeg vil anbefale deg å gi det en sjanse. Ikke la aldersforskjellen blinde deg slik at du ikke ser mennesket bak tallet. Tenk hvis du skulle gå glipp av noe riktig stort, fordi du avfeide ham med "for ung".

Jeg tror modenhet ikke nødvendigvis har så mye med alder å gjøre, og at det er mye viktigere at dere er på samme nivå ang. det, enn hvilket år dere er født i.

Kos deg i Amsterdam du :kgsmil:

Gjest Northstar_
Skrevet

Takk for alle gode svar og det er vel det at jeg har kommet i en alder hvor jeg begynner å tenke litt på fremtiden og mer på hva som varer og ikke… En gutt på 20 har jo så vidt begynt å undersøke livet og hva man vil og ikke. Jeg har på en annen side gjort mye galt allerede, og selv om jeg ikke vil kalle meg gammel (beklager ordvalget tidligere, det var heller referert til at jeg føler meg for gammel for en på 20 egentlig) så er jeg kommet til et punkt hvor jeg tenker litt fremover og ikke bare i nuet. Veldig enig i at noen ganger så må man bare prøve ut ting. Takk for at mange av dere delte deres egne erfaringer med meg. Jeg liker han godt nokk til å gi det et forsøk, så jeg drar nok til Amsterdam ja… Følser har lite med alder å gjøre :oops:

:rodme: Northy :rodme:

Skrevet

Som jeg skrev på det samme spørsmålet på seksualitet i går kveld:

Det høres jo ut som hjertet ditt vet hva det vil.... Synes du skal la han komme hit, og så finner du ut av hva du vil når det oppholdet går mot slutten.

Jeg tenkte litt på det at du sikkert ikke hadde hatt vondt av å reise ned og bo i Australia en stund, men så kom jeg på at dere jo kunne møtes på midten, og dermed dro jeg ned min gamle globus. Hvor midt mellom blir, avhengiger litt av hvor dere bor, men jeg tok utgangspunkt at du bor i Oslo, og at han bor i Sidney. (Det bor jo flest på vestkysten, og Sidney ligger dessuten midt mellom Brisbane og Melbourne.)

For å regne sånn midt mellom, kan du jo regne to veier, enten østover (den kortest mulige veien) eller vestover (den absolutt lengste veien) Du kan jo forsåvidt reise mange andre veier også, men jeg tok for enkelthets skyld disse to. Velger du øst, er finner du halvveis omtrent oppe i Thilands nord-vestlige hjørne. Tailand er et bra sted. Jeg ønsker meg absolutt tilbake dit. Drar du motsatt vei, noe som er den absolutt lengste turen du kan få, havner du litt litt nord-øst for Tuamotu-øyene. Fatu Hiva, som jeg med et dårlig øyemål regnet til å være den nermeste øya der ute i stillehavet, høres ut til å være en fin øy. Ifølge Tahiti Traveler bor det 631 mennesker på den 80 kvadratkilometer store øya. Så vet du det. :wink:

Gjest Northstar_
Skrevet

Skal ta tipsene med meg på veien Achmed :Nikke: og du som alle andre har rett på mange ting. Jeg er nok ikke helt overbevist om at alder ikke har noe å si, men jeg er enig at det er individuelt, og har mye å si på personene som er involvert. Jeg er nok ikke helt gifte klar eller baby klar, men har som sagt opplevd og reist mye. Jeg unner jo han å få oppleve like mye og hvis det hadde vært min bror eller noe... så hadde jeg rådet han til å ikke inngå et forhold med en på min alder. :cry:

Jeg har fortalt om denne gutten min til mine nærmeste venner og de har hatt forskjellige reaksjoner. Noen ler av meg mens andre uttrykker sine bekymringer om hvor vi eventuelt er i livet. Jeg vil nok få litt TYN de nermeste månedene... Det er greit å si at man ikke skal tenke på hva alle andre sier, men det er lettere sagt enn gjort. Det hadde jo vært fint om en fremtidig partner hadde passet sammen med venneflokken din også. Jeg sier ikke at jeg vil miste vennene mine p.g.a kjæresten min, men hvis de ikke går sammen så vil man naturlig søke til andre miljøer. Dette ble en enorm digresjon...

Takk til redaksjonen for å rette opp i innlegget mitt forresten! :D

:yy: Northy :yy:

Gjest gutt20
Skrevet

Dette blir litt feil for meg!

Har vanskelig for å forstå at dere kan ha samme interesser...

Skrevet

Go for it !! :P

Har et vennepar som er han 26, hun 35..

(De har vært sammen i 6 år, og har to barn sammen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...