ElleVille Skrevet 18. april 2002 #1 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg leste du hadde oversatt Shakiras "Si Te Vas". Du har ikke en ufattelig sterk trang til å sende meg oversettelsen på mail, vel..? Jeg driver riktignok å lærer meg spansk, men en oversettelse vil nok bli vel overmodig.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 22. mai 2002 #2 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei! Å.. Dette er en gammel tråd.. Uff, jeg er så lei for at jeg ikke så den før nå...! Men, jeg har ikke oversatt den ord for ord nedover, bare sånn hva den handler om, flere uttrykk osv. Ikke så innmari grundig.. Men jeg kan gjerne gi deg det jeg har! Jeg har ikke tid akkurat nå, men jeg kommer inn så snart jeg har ordentlig tid. Eksamenskjør vettu..... *grr* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 22. mai 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mai 2002 Kjempefint om du gidder å sende det du har når du får tid 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå