Gjest G20 Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Hei! Lurte på en ting her jenter, Hvem hadde dere likt å "kapre" av disse to guttene? Gutt 1: Alle kjenner han som "player", selv hans nærmeste.. Han har vært sammen med mange jenter og flørter med mange og tar forholder useriøst.. Har kun korte "flings"... ønsker å finne "den rette" men finner det veldig vanskelig.. før blir han kjent med deg.. og alt forandrer! Gutt 2: Han er mystisk.. men alle rundt han sier positive ting om han. Han har hatt forholder før og tar dem seriøst.. men av dårlig erfaring(av tidligere forholder) så har han sluttet å tro på kjærligheten.. siste forhold han hadde var for minst 3 år siden... lever den tanken av at han skal leve alene.. selv om hans største drøm er å skape sitt eget familie.. men så møter han deg.. og alt forandrer! La oss anta at begge av dem er på lik nivå når det gjelder utseende, personlighet og kjemi!
golda Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Ingen av dem. For mye "smertekropp" hos dem begge. Jeg velger singellivet :-)
^^Belle^^ Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 For meg spiller det ingen rolle hvordan han var før han traff meg, så lenge han liker meg og klarer å forandre det synet han har på jenter slik at jeg blir den eneste uansett. Jeg skal forresten gifte meg med ''Gutt 1'' om ikke så lenge.
Pingting Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 2 her og, men egentlig har det ikke så mye å si, som ^^Belle^^ sier.
Gjest Tanita Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 (endret) Jeg ville ha valgt den som var mest moden og voksen oppi hodet! Endret 29. april 2009 av Tanita
Rosalie Skrevet 29. april 2009 #9 Skrevet 29. april 2009 Den jeg klikket med. Og nei - man klikker ikke like godt med begge to. Gjør man det, velger man ingen av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå