Gå til innhold

Hvordan vet man om han er interessert eller bare nysjerrig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er voksen dame. Har en spennende fritidsaktivitet i et mannsdominert miljø. Kommer lett i kontakt med menn, men syns det er umulig å skille mellom dem som er virkelig interessert i å bli kjent med meg og dem som er bare nysjerrig på hva jeg driver med (av hobby).

Jeg syns det er håpløst å "se" forskjell på de 2 grupper menn i farta. Sløser bort mye av min tid og energi på "er bare nysjerrig"-gruppen.

Har dere (voksne) her på KG konkrete råd om hvordan jeg kan på effektiv måte sile ut potensielle kjærestemner?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gøril, 37
Skrevet

Jeg er litt i samme situasjon som deg...

Jeg kommer veldig lett i kontakt med menn gjennom jobben, og det er ikke måte på hva vi avtaler: kaffe, turer, prat og hyggelig. Men hvem er interessert i noe mer og hvem er ikke?

Min erfaring er at de som er interessert i noe mer prøver seg ganske tidlig og går rett på sak. Samtidig har ikke det vært så bra heller...de var gift og ville ah en elskerinne.

Om de er interessert tar de kontakt gjennom sms og ringer, de sender msn meldinger på jobb og de inviterer deg med ut.

Skrevet
Er voksen dame. Har en spennende fritidsaktivitet i et mannsdominert miljø. Kommer lett i kontakt med menn, men syns det er umulig å skille mellom dem som er virkelig interessert i å bli kjent med meg og dem som er bare nysjerrig på hva jeg driver med (av hobby).

Jeg syns det er håpløst å "se" forskjell på de 2 grupper menn i farta. Sløser bort mye av min tid og energi på "er bare nysjerrig"-gruppen.

Har dere (voksne) her på KG konkrete råd om hvordan jeg kan på effektiv måte sile ut potensielle kjærestemner?

Interessant tråd. Hiver meg med på denne!

Skrevet

Abbonerer! De som ber meg med på kaffe, eller viser interesse, eller som jeg TROR viser interesse er stort sett gifte småbarnsfedre hele gjengen. Dette er ikke ment bittert, men mer som, hva er det jeg tolker så himla feil?

Skrevet

Hm....vanskelig den der. Kan bare si hva jeg selv tenker rundt "problemet":

I utgangspunktet vil jeg si at å bli kjent over en felles hobby eller interesse, må jo være det ideelle. Istedetfor å sitte på bar eller drive med nettdating. So far so good.

Så var det å skille klinten fra hveten; hvis en fyr kaster seg over meg i starten, altså inviterer på kaffe/middag ganske raskt, ville jeg vært en smule skeptisk.

Da blinker "elskerinne" signalet for meg, hvertfall. Men det finner man vel ut av, skjønt irriterende å kaste bort tiden, som du sier, hvis det er et fast og likesinna forhold man er ute etter.

Tror jeg ville lagt vekt på han som holder seg litt i bakgrunnen, som ikke hopper på, men som samtidig virker interessert i mitt ve og vel og ikke bare hobbyen. Men så må det jo være gjensidig også, sjølsagt.

På den andre siden kan det jo være greit å ha noen mannlige kompiser også, som man kan dyrke hobbyen sin med, eller?

Skrevet
På den andre siden kan det jo være greit å ha noen mannlige kompiser også, som man kan dyrke hobbyen sin med, eller?

Nei, ærlig talt. Menn har man som flørter, ikke venner!

Gjest Jente38
Skrevet

Jeg er en magnet på småbarns fedre, og/eller menn som kjeder seg i sitt ekteskap. Slike "forhold" er dødfødte. Hvordan treffer man en oppegående, single mann, når man har vokst fra å fly ut på by'n hver helg..?!

Noterer meg at mange har sett på TS's innlegg, men tråden har fått lite svar... :romeo:

Gjest Kråkaa
Skrevet
Noterer meg at mange har sett på TS's innlegg, men tråden har fått lite svar... :romeo:

En liten kommentar/digresjon til den der. Og hva tyder det isåfall på i dine øyne? Skjønte ikke den. Mulig jeg er treig på morran.

Gjest Jente38
Skrevet
En liten kommentar/digresjon til den der. Og hva tyder det isåfall på i dine øyne? Skjønte ikke den. Mulig jeg er treig på morran.

Jeg mente bare at det er interessant å se at 240+ lesere han vært innom orginaltråden, men kun 1 av dem har gitt et svar. Mens resten (inkl meg!) er "henger meg på'ere". Jeg ville ha antatt at dette er en aktuell tråd med større respons.

Jeg hadde sett frem til å følge debatten den fra sidelinjen og kanskje lære noe av ts tråd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...