VesleBråka Skrevet 14. august 2003 Forfatter #21 Skrevet 14. august 2003 Jeg aner ikke om bruden er informert.. og egentlig så driter jeg i om han påfører én til hodepine.. Igår begynte jeg å tenke at kanskje han husker at han inviterte mannen på utdrikkingslaget da han hadde drukket, og derfor synes det er ekkelt å gå tilbake på dette og derfor velger å kjøre på. Jippi. Vi var ute i litt butikker igår for å se om jeg fant en slags kjole litt kjapt. Morsomt å se hva han synes er passende bryllupsantrekk.. Er det en regel at det må være blomster på? Vi tullet litt, og fant ut at hvis vi skulle kutte rødt, svart, hvitt og utfordrende så røyk hele klesskapet mitt Skal ikke det da. Blir nok noe gammelt. Spesielt ettersom det er gigantsalg i byen, veldig billig overalt, og bare rask i merkelige størrelser overalt.. Jeg kjøpte meg en jakke til 39,50 som mannen påsto var såå fiin.
minniepus Skrevet 14. august 2003 #22 Skrevet 14. august 2003 Merkelig opplegg dette, å invitere noen i fylla. kos deg da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå