Gå til innhold

Blomster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere bestiller borddekorasjoner hos blomsterdekoratør/blomsterforretning? Hva må man beregne at en borddekorasjon koster?

Jeg skal muligens ha cala i buketten, og blomsterdekoratøren mente det kom til å koste rundt 1500-2000 for buketten min + 3 knapphullsblomster.. Sitter nå og lurer på om jeg bør bestille borddekorasjonene i samme slengen.. Vi må antageligvis ha 6 borddekorasjoner (tenker på sånne avlange som tar opp litt fra brudebuketten, dvs cala), men hvis de koster feks 1000 kr stykk tror jeg det blir i dyreste laget gitt :forvirret:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hvor mange av dere bestiller borddekorasjoner hos blomsterdekoratør/blomsterforretning? Hva må man beregne at en borddekorasjon koster?

Jeg skal muligens ha cala i buketten, og blomsterdekoratøren mente det kom til å koste rundt 1500-2000 for buketten min + 3 knapphullsblomster.. Sitter nå og lurer på om jeg bør bestille borddekorasjonene i samme slengen.. Vi må antageligvis ha 6 borddekorasjoner (tenker på sånne avlange som tar opp litt fra brudebuketten, dvs cala), men hvis de koster feks 1000 kr stykk tror jeg det blir i dyreste laget gitt :forvirret:

Hva de koster kommer litt ann på blomstene du skal ha i dekorasjonene. Men du kan ofte be dem om å lage til feks 500 kr. Det gjorde jeg.

Skrevet

Vi skal bestille blomster i bøtter og spann selv og få en bekjent som har jobbet som blomsterbinder til å ordne borddekorasjoner. Vi lurte litt på om vi kanskje skulle lage lange ranker som vi legger midt på bordet oppå en løper eller noe og ha en stor og avlang hoveddekorasjon foran oss som brudepar. Vi skal sitte i hestesko og bordene er veldig smale. Har ikke plass til store dekorasjoner på gjestebordene da de må sitte på hver side. Ellers så tenkte vi å pynte med levende lys i forskjellige størrelser. Tror jeg ville forhørt meg på priser og kanskje vurdert å lage selv dersom pris har noe å si. Mye som kan gjøres enkelt og billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...