Gå til innhold

har alle korsett

Gjest Gjest_sommerbrud_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sommerbrud_*
Skrevet

Har alle her kjøpt korsett som dere skal ha på dere den store dagen? Har ikke tenkt på det en gang jeg.. Hvor mye koster det ca for et fint et?

Videoannonse
Annonse
Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Denne tråden tar for seg korsetter. Regner med at du kanskje mener torselett eller korselett, som ikke har en slik innstrammingsmulighet som en skikkelig korsett har.

Uansett; jeg skal ha stroppeløs BH, og ikke korsett eller torselett/korselett. Kjolen min har ganske kraftige spiler, så den holder det meste på plass. Alt med spiler i vises også gjennom kjolen siden den er slett i stoffet. Har heller ikke så mye som må "holdes inne".

Skrevet

Jeg hadde ikke korsett under kjolen, hadde bare stroppeløs BH, og kjolen var så stram oppe at den holdt seg oppe. I tillegg sa hun dama i brudebutikken at så lenge jeg ikke hadde noe som måtte holdes inne så trengte jeg ikke korsett, å hun anbefalte det ikke.

Skrevet

Skal heller ikke ha korsett, kun stroppeløs bh :jepp:

Skrevet

Kommer nok til aa ha vanlig bh eller halterneck bh, ikke korsett paa meg :)

Skrevet

jeg har ikke bestemt meg enda, har to "korsett" og en bh/truse/hofteholder å velge mellom, tror jeg ender med bh/truse/hofteholder... fant noe veldig søtt i dag!!

• 3 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde kjøpt med torsett, kjempe fin som jeg ville bruke under kjolen. En stroppeløs en, da jeg har halterneck-kjole..

Men så ble jeg gravid, og er nesten 20uker på vei under bryllupet så tviler på den blir behagelig å gå med.. Kan gå uten BH også, da kjolen har innlegg og noen spiler! Prøvde dette og det så ikke ille ut i det hele tatt. Ellers så må jeg ut å handle en ny fin sak.

Men kan jo være brystene mine vokser litt før dagen kommer,så drøyer det legnst mulig jeg...

Gjest faerytale
Skrevet

Jeg hadde ikke korsett! Det ble trangt nok for å si det sånn :fnise:

Skrevet

Jeg skal kun ha truse på meg under kjolen, jeg. :sjenert:

Skrevet

Ikke alle skal ha korsett. Forstår ikke helt vitsen med å ha den under kjolen min..

Så jeg går for truse & stroppløs bh.

=)

Skrevet

Jeg skal heller ikke ha korsett. Kjolen er så pass stiv at den holder seg helt perfekt på plass. Skal heller ikke ha bh.

Skrevet (endret)

Jeg har født to barn og har litt igjen å gå ned rundt livet og over hoftene. Har prøvd og bestilt Vollers korsett og det gjorde at livet mitt ble smalt og fint, pluss at jeg ikke har så store bryst og den gjør brystene fine også :)

Kommer vell litt an på kropp og smak. Vet at min elskede kommer til å elske den også.

Skal ha lyse rosa i satin.

Vedlegg fjernet, se Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale.

vimse-mod.

Endret av vimse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...