Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Hva er forskjellen på disse ? Hvilken av disse synes du er best, om du driver med en av de ? Hva ville vært best for meg med skader i ryggen, eller spiller det ingen rolle ?
Gjest Mea Culpa Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Yoga er vel mer en livsfilosofi mens pilates er en treningsform. Noen andre kan sikkert forklare bedre enn meg. Hva som er best for deg kan jeg ikke svare paa, det boer du nok snakke med lege/fysioterapaut om. Selv foretrekker jeg yoga da jeg syns det er en veldig bra maate aa trene paa. Man blir baade sterkere og smidigere og gaar man for power yoga blir man baade svett og anpusten! Men det viktigste er at jeg liker det, en treningsform man ikke liker er det vanskelig aa fortsette med.
GodsChild Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Jeg trener ashtanga yoga, og det anbefaes virkelig! Man blir ordentlig sliten og svett, og jeg er blitt mye mye bedre av ryggplager og div andre plager. Har du skader i ryggen boer du diskutere dette med yogatreneren (evt lege) foer du begynner. Bor du i Oslo eller Vestfold kan jeg ogsaa anbefale noen yogastudioer til deg
kinkeline Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Jeg bor i Oslo og har kjemprlyst til å starte med yoga, men det er jo så vanvittig dyrt! Er det noen som vet hvorfor det er sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå